• Hoe alles hier zo ontzettend veranderd was. Ruim 2/3 jaar geleden was ik hier nog vol op, op een ander account dat wel.Toen was ik hier elke dag, toen leefde ik hier. Toen schreef ik hier voluit verhalen. Toen was hier nog volop de 'Tokio Hotel' hype, alhoewel die toen al iets minder werd. Toen had je echte 'groepen'. Misschien hebben ze die hier ook nog wel, daarvoor zit ik al te lang niet meer op Quizlet. En om maar te zwijgen over de lay-out en alle dingen en frutsels die er bij zijn gekomen. Wie zit er eigenlijk nog op Quizlet van ruim 2/3/4 jaar geleden?

    Ik ben hier nu bijna vier jaar, maar het eerste jaar, of zo, zat ik eigenlijk nooit op het forum. Ik las alleen Gerard Way stories, die toen nog best populair waren ;D


    Caution first, always.

    Ik ben er al weer ruim vier jaar. Er zijn echt zo veel dingen veranderd in die tijd... :'D

    Me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cumberbatch schreef:
    Ik c: September 2007 ben ik gejoind, I went through the Quiz-Serie-Story Revolution and I...survived -epic drama muziekje-.

    Haha, same. Alleen dan vanaf Augustus 2007 ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik was hier eerder met een ander account, tijdens de TH-hype. En ik deed er aan mee.(nerd) Maar ik heb het dus ook gezien, hoe het is verandert. Nou ja, sites veranderen nou eenmaal, net als mensen.(joehoe)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?