• Hyee Poeperdz.


    Niemand wist het behalve mijn beste vriendin tot vandaag. Ik had vandaag voor de eerste dag Q. Toen leerde ik AnzJ & Srhaa kennen. Die zyn echt toff enz. Maar dze avond begonnen we over onze ouders. En ik kon het echt niet langer in houden. Dat myn vader nu mijn echte vader niet is. Want mijn echte vader is dood en ik ben eigenlijk wel blij daarom. Nu kijkt idreen mij raar aan. Wel lees dit en je zult niet meer raar kyken.

    Myn vader was dus alcohol verslaafd. Toen mijn moeder niet thuis was toen zat hij de hele tijd te vloeken op mij. Ik zei dan dat hij moest ophouden en dat roepte ik ook en hij sloeg mij ook elke keer. Myn beste vriendin kwam ook op een dag mee met mij. En mijn vader was ook thuis. Van mijn vader mocht ik dus duidelijk niet binnen met haar. Het mocht wel van mijn moeder dus neemde ik haar toch méé. Toen sloeg mijn vader haar xS. Sinds toen heb ik tegen myn moeder gzegt dat ik daar niet meer blijf tot dat hij weg is. Dus mocht ik bij mijn Bestie vriendin blijven. 2 Jaar geleden is mijn vader dood gegaan aan lever kanker. Door zijn drank.


    Uhuu :'(
    Ik mocht nie omgaan met jou nzo
    fxck da was een klote tijd!
    Meer wil ik er niet meer over zeggen :(

    Ocharme, het is niet eerlijk hoe ouders vriendschappen kunnen beïnvloeden! En schat echt ik kreeg tranen in mijn ogen van jou verhaal ö!


    Tears are crashing out of my eyes

    Gosh. I'm speechless ;S
    Ik kan geloven dat je blij bent? Maar ergens moet het je toch iets doen?
    Achja. Het is voorbij, en hopelijk gaat het nu goed met je!
    <3.


    -

    (huil) Wa erg vr je:(
    Mr k snap ook wel da j bly bent :$


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ocharme, het is niet eerlijk hoe ouders vriendschappen kunnen beïnvloeden! En schat echt ik kreeg tranen in mijn ogen van jou verhaal ö!



    Ja man door die vader van haar heb ik nu wel littekens héaj op laatste had hij zelfs romy in het ziekenhuis geslagen!!
    Ik dacht echt dat ik haar kwijt was hea

    omg kheb egt medelijde met je
    en ik begrijp het helemaal!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)


    Ja man door die vader van haar heb ik nu wel littekens héaj op laatste had hij zelfs romy in het ziekenhuis geslagen!!
    Ik dacht echt dat ik haar kwijt was hea

    Dat meen je toch niet? ;S
    Arch ik zou het niet mogen zeggen, maar slaag me niet dood omdat ik het doe: kut pa. :X
    <3.


    -

    omg!Dat zou dus echt NIET mogen heá!!
    sterkte meid!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sterkte<3.

    (...)
    Dat meen je toch niet? ;S
    Arch ik zou het niet mogen zeggen, maar slaag me niet dood omdat ik het doe: kut pa. :X
    <3.



    nééé ik sla je nie dood
    ik wou hem doodslaan jom

    (...)
    Dat meen je toch niet? ;S
    Arch ik zou het niet mogen zeggen, maar slaag me niet dood omdat ik het doe: kut pa. :X
    <3.



    nééé ik sla je nie dood
    ik wou hem doodslaan jom

    Klote éh :(

    (...)


    nééé ik sla je nie dood
    ik wou hem doodslaan jom


    Arch kan ik geloven.
    Vind het echt kutjes dat iemand zoiets moet meemaken. Ik bedoel, iedereen maakt wel iets mee. Maar geslagen worden door je pa. Ik kreeg vroeger ook wel eens een billeklets maar daar was dan een reden voor..En dat die pa ook vriendinnen aanraakt, kan ik nog minder aanvaarden. I mean, ik aanvaard allebei gewoon niet, maar kan er weinig aan doen ;S
    Hoop dat je littekens al wat vervagen.
    <3.


    -

    (...)


    Ja man door die vader van haar heb ik nu wel littekens héaj op laatste had hij zelfs romy in het ziekenhuis geslagen!!
    Ik dacht echt dat ik haar kwijt was hea

    WTF! Ö Grhhh zo maar je dochter in het ziekenhuis slaan kan gwn niet!


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    Arch kan ik geloven.
    Vind het echt kutjes dat iemand zoiets moet meemaken. Ik bedoel, iedereen maakt wel iets mee. Maar geslagen worden door je pa. Ik kreeg vroeger ook wel eens een billeklets maar daar was dan een reden voor..En dat die pa ook vriendinnen aanraakt, kan ik nog minder aanvaarden. I mean, ik aanvaard allebei gewoon niet, maar kan er weinig aan doen ;S
    Hoop dat je littekens al wat vervagen.
    <3.



    ik denk het niet
    zeker die op mijn buik niet :(