• Hooi! (:

    Ik wist niet zeker of ik dit hier zou plaatsen. Maar het heeft met een nieuwe vriendschap/liefde/familielid te maken. Het is namelijk een verschrikkelijk 2013 geweest en ook 2014 is nog steeds niet bepaald leuk. Maar er is vandaag een klein lichtpuntje gekomen. Letterlijk, klein. We hebben namelijk een hondje aangeschaft! We hadden vroeger een Duitse herder en twee chihuahua's, maar de Duitse herder is zo'n vijf jaar geleden overleden en de twee chihuahua's begin 2013. We hebben dus al een tijd geen hond gehad. Maar mijn vader heeft augustus 2013 een hartinfarct gehad en hij moet nu wel weer conditie opbouwen. En hoe beter dan met een hond?
    We hebben een kruising tussen een chihuahua en een Lhasa apso genomen. Het is een vrouwtje van nu zo'n 8 weken oud. Ze is echt ongelooflijk lief en wát een knuffelaar zeg! :3

    Hebben jullie nog iets leuks beleefd?

    Edit: Haar naam is Sheila geworden. :3 Chihuahua/Lhasa Apso. Eerst was de spelling ''Chila'', maar we vonden ''Sheila'' mooier en je spreekt het hetzelfde uit! (:
    Het wordt uitgesproken als Shila natuurlijk. :p





    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 15:31 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fandom names! :Y)
    Het is zo'n poepie.


    Your make-up is terrible

    Wat een schatje! Noem haar daarom schatje(:
    Ik ben alleen maar even naar Amsterdam geweest om naar een tv studio te gaan en opgenomen te worden en vanavond op tv te komen...


    Food.

    *Smelt*
    Ommigommies, wat is ze cute!



    Ik heb hele goede punten teruggekregen van mijn schoolexamenweek, waar ik behoorlijk blij mee ben. Geen enkele onvoldoende en één 5.6, die ik ga herkansen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Cutie! <33. En nee, mijn inspiratie werkt me tegen, dus ik heb geen idee voor een naam. Chu of Juus.. Oké, die falen. Ik vind in ieder geval namen met één u mooi. :'D Maar ze is echt schattig. Ik wens je veel plezier met haar. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Nawh, wat een leukerd. Echt leuk dat jullie weer een nieuw hondje hebben. In namen ben ik helaas niet zo goed, maar ik ga er dan ook van uit dat je vader geen Harry Potter namen wilt :')


    Happy Birthday my Potter!

    @ Nikki
    Ik betwijfel of mijn ouders dat leuk gaan vinden. x)

    @ Scharry
    ''Alleen maar'' zeg je ook, hahaha. :')

    @ Esgaroth
    Aaah dat is top! Proficiat!

    @ Emma
    Dat komt wel goed, dankje! :3

    @ Annemiek
    Ehm... nee, niet echt. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aw, wat een lieverd! Ik vind Suki een leuke naam, maar ik vind Japanse namen altijd wel iets hebben voor kleine hondjes. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Awhh die is schattig! Ik zou der Weasley noemen, en Andes is Tara ook nog altijd een leuke honden naam *O*
    Maar echt ze is bijna net zo schattig als jou


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ahcccc zo schattig en klein ;D
    give here a big hug


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Past wel goed bij je plaatje die snake XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Aahw, wat een schatje! Ik ben slecht in namen bedenken, dus bij mij moet je niet zijn (:


    Take risks and conquer your fears.

    Assassin schreef:
    Fandom names! :Y)
    Het is zo'n poepie.


    Echt te cute.


    Pretty is just a pretty word.

    Persoonlijk ben ik geen fan van het kruisen van dit ras,- maar omg wat een dotje is dit:9~

    Misschien is Dot(je) een leuke naam
    Of
    Bika
    Lucy
    Raiza
    Blinkertje
    Sandy
    En ik kan zo nog 600 namen op noemen aangezien ik stage heb gelopen in een honden pension xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Omfg, Yolanda, geef me je hond. Wat een schatje!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Omfg, Yolanda, geef me je hond. Wat een schatje!


    Nee, MIJN! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •