• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Bella = MisPattinson
    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi 2de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Jane = Caine
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear 2de x
    Heidi = The Direction 2de x
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy 2de x
    Fred = kiara2
    Edward = Huilen 2de x
    Emmett = JokerAndMe
    Carlisle = Caine 2de x

    ---

    Waar is mama o.o? - Kijkt rond -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Renesmee]

    'Jake, wat is er?' Ik kijk vragend.

    [Carlisle]

    'Ik weet niet, Renesmee is buiten bij Jacob, en de rest weet ik niet...' zeg ik aarzelend. Ik kijk nadat ik dat gezegd had naar Elena.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    "Dit voelt niet goed Nessie. Wacht even."

    Zo snel ik kan ren ik het bos in. Gooi mijn kleren op de grond en transformeer. Het voelt goed om weer een wolf te zijn. Ik spring voor Renesmee. De geur doet pijn aan mijn neus. Zelfs nu ik er aan gewend ben doet het meer pijn aan mijn neus als ik wolf ben..

    [Esmé]
    Wie is dat meisje Carlisle? Ik hoorde dat ze Elena heet maar ze kijkt zo verdrietig. Zei ik terwijl ik naar Elena keek. Eigelijk wou ik wel meer willen weten over haar ze leek me aardig en ze had iets speciaals. Carlisle had blijkbaar iets door want hij keek me betrouwbaar aan maar toch ook achterdochtig. Aan zijn ogen te zien zag hij door wat ik wou.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fred

    Verbaast keek ik naar een mens die zijn kleren uit trok. Ik wist niet wat ik van deze clan moest vinden maar zo werd het niet beter. Al ging ik meteen verdedigend staan toen ik hem zag veranderen. Een kleine grom ontsnapte uit mijn keel en automatisch begon mijn schild die iedereen van afschuw weg liet gaan groter worden.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik heb het gevoel dat ik straks over mijn nek ga en wend mijn blik af. Wat was dit nou weer? Ik grauw naar het wezen en krom mijn rug. Ik kijk even naar Renesmee en geef hij een gerustellende knipoog. Ik probeer weer terug te kijken maar alweer voel ik die afschuw.

    [Carlisle]

    'Dat is Elena... Ze verhuist naar Florida, maar ze wil dat, volgensmij, helemaal niet,' antwoord ik.

    [Renesmee]

    Ik krimp geschrokken door Fred in elkaar.

    ---

    [Ik ga even douchen, tot zooo <3]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Esmé]
    Ik rook een nieuwe geur en voelde iets vereselijk. Nessie! Gilde ik. Ik sprong op en rende naar Nessie's geur. Ik hoorde Carlisle achter me aankomen maar ik stopte niet. Snel kreeg ik zicht van Nessie en Jakes transformatie. Een vreemde jonge vampier stond in de verte naar hun te kijken. Naast Nessie stopte ik. En keek weer naar de vreemde vampier jongen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Esmé]
    Weer keek ik naar de vreemde jongen en kromp ik in elkaar een golf van misselijkheid overspoelde me. Snel keek ik weg maar stond toch nog beschermend voor Nessie naast Jake.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Leah]
    Een nieuwe geur drong binnen in het territorium. Het was geen geur die ik kende en toen Esmé opsprong en "Nessie!" gilde liep ik snel achter haar aan. in wolf vorm was ik sneller dus veranderde ik me snel, niet denkend aan mijn kledingstukken die in stukken op de grond vielen. Jake was getransformeerd, ik zag door zijn hoofd wat er zich afspeelde. Ik snelde naar Jacob's flanken, klaar om aan te vallen.


    Ex astris, sciencia

    Elena
    Ik hoorde ineens allemaal stemmen. Zo snel het me lukte, rende ik weg. ''Auw..'' Ik kreun pijnlijk als ik ben gestruikeld, en bekijk het straaltje bloed dat over mijn blote been loopt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fred
    Langzaam zag ik meer vampieren en blijkbaar wolven komen. Geweldig kwam ik alleen maar om Bree te zoeken kwam ik hier tegen over te staan. Ik voelde dat mijn schild steeds harder zijn best deed om mij te beschermen. Zo erg dat ik er langzaam minder oncer controle kreeg. Het werd nog erger toen de lekkere geur van bloed naar me toe kwam. Ik moest al mijn wil inzetten om alleen zo te blijven staan zonder er naar toe te rennen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Elena
    Ineens zit het bloed overal aan mijn handen, waardoor ik me misselijk voel worden, en tegelijkertijd duizelig. Verdorie, ik was een enorme kluns.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Esmé]
    Ik begon even te denken misschien wou hij ons niets aandoen. 'Wat doe je hier?' Zei ik luid maar met mijn lieftallige stem. 'Kan je je het Misschien wat minderen mat je doet? Zei ik vragend. Ik gaf een sein aan de rest om niet aan te vallen. Ik wou weten waarom hij hier was en misschien was hij helemaal niet boos maar gewoon een voorbij ganger


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Esmé] achter mij hoorde ik iemand struikelen en ik rook bloed. De geur vulde mijn neus en ik wenkte Carlisle mee naar het mensen meisje. 'Help haar Carlisle voordat de Voorbijganger het ruikt' fluisterde ik zacht zodat de jongen het niet zou horen. Zelf hielp ik het meisje omhoog en liet haar meelopen met Carlisle naar ons huis zodat de geur langzaam verdween
    (hoe neem je ABO op een topic?)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Als je eer reactie plaatst staat er onder het typvak nog een balk. Waar 'Geen notificatie van reacties' instaat als je er niets mee doet. Als je er op klikt staan er drie opties. Klik de onderste aaan en plaats je reactie]
    [Leah]
    Ongeduldig kijk ik naar de vampier. Esmé had teken gegegeven niet aan te vallen, dit zinde me niet maar ik luisterde. Zelf ook benieuwd wat de vreemdeling hier kwam doen.


    Ex astris, sciencia