• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Bella = MisPattinson
    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi 2de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Jane = Caine
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear 2de x
    Heidi = The Direction 2de x
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy 2de x
    Fred = kiara2
    Edward = Huilen 2de x
    Emmett = JokerAndMe
    Carlisle = Caine 2de x

    ---

    Waar is mama o.o? - Kijkt rond -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ik ben even weg :S ik kom om half negen weer terug. Zullen we Fred en Esme's gesprek later doen?]
    [Esmé] weer keek ik hem aan maar weer overviel de misselijkheid me. Statig bleef ik staan terwijl ik weer genadelijk in zijn ogen keek. Ik wou hem een kans geven net zoals bij dat meisje bij Victoria 's inval. Toen de Vooturi haar dood maakte maakte me dat stuk. Mijn moederinstinct gaf hetzelfde bij hem aan. Hij voelde vertrouwelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Carlisle]

    'Maar, meisje, misschien keuren ze mij en Esmé wel goed.' Ik kijk vriendelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Esmé] ik knikte naar Esmé terwijl ik over mijn schouder keek. Hij verdiende een kans. Ik gaf een sein aan Leah Jake en Nessie dat ze weg moesten gaan. Ik zou dit wel afhandelen. Ik had er de volste vertrouwen in.
    [Diegene die Fred speelt zullen we om half 9 of kwart over 8 verder gaan moet nu sporten :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik lach even zachtjes. ''Wat moeten twee beeldschone vampiers, met beeldschone vampierkinderen met een.. Klunzig mensenmeisje als ik?'' Glimlach ik ironisch.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Carlisle]
    Ik lach ook even. 'Het lijkt dan net wel het oude verhaal, sinds Bella hier kwam. Zij was ook klunzig.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik glimlach schaapachtig. ''Embry heeft me erover verteld.'' Knik ik, en speel wat met mijn haren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    Toen ik terug was merkte ik aan edward dat er iets mis was. Snel volgde ik geuren. Een vreemde jongen stond bij de Cullens. beschermend dook ik in elkaar en maakte mijn schild klaar. Ik snoof en werd misselijk. Maar na die misselijk heid kwam er een heerlijke geur. Een geur van bloed. Het monster nam me over en ik rende zonder na te denken op het geur af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Toen ik zag dat Carlisle met het heerlijke geurtje praaten werd ik wild. Bloeddorst glom in mijn ogen. Krijsend stormde ik op het geurtje af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ik moet dalijk ook weg dus morgen kunnen we wel verder gaan XD)
    Fred
    Ik was opgelucht toen de geur minder werd en wist dat diegene verder weg ging. Al durfde ik nog niet adem te halen het was nu makkelijker te consentreren. Al waren zeker mijn ogen helemaal zwart. Verbaast keek ik naar de vrouw die dichterbij durfde te komen. Ik wist dat mijn kracht zo erg kon zijn om een hele kamer met vampiers leeg te krijgen in een seconden. Of zelfs zo erg dat iemand niet eens aan mij kon denken. Dat had mij gered wist ik ook goed. Ik probeerde langzaam mijn schild te minderen. Al kon ik het nog steeds niet goed tot nul zetten. Waardoor niemand meestal in mijn burt wou komen. ´Ik kwam hier alleen op zoek naar iemand´ zei hij rustig tegen diegene als uitleg.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Carlisle]
    Opeens sta ik voor Elena, en houd Bella tegen. 'Rustig, Bella, blijf daar,' waarschuw ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik slaak een geschrokken gil, en deins achteruit. Mijn grote, bruine ogen zijn groot van schrik, en door die stap voel ik de wond weer bloeden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Carlisle]
    Ik pak Bella's pols vast, zodat ze Elena niet kan aanvallen. 'Rustig Elena,' stel ik Elena gerust en ik werp een blik op haar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bella
    Carlisle gaat beschermend voor het meisje staan. Zij kijkt met groote ogen naar me en gild. Ze stapt naar achter waardoor ik alleen maar gekker word. Ik heb mezelf niet in de hand en dat wist ik. Maar ik gromde en liep op carlisle in
    [goed bezig bella sorry ik leef me helemaal in]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle pakt mijn armen. WOedend trek ik ze los en grijp naar het meisje. Toen had ik haar te pakken...........


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [omg we hebben emmet]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan