• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Bella = MisPattinson
    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi 2de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Jane = Caine
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear 2de x
    Heidi = The Direction 2de x
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy 2de x
    Fred = kiara2
    Edward = Huilen 2de x
    Emmett = JokerAndMe
    Carlisle = Caine 2de x

    ---

    Waar is mama o.o? - Kijkt rond -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik voelde me zwak en.. Ik kon eigenlijk alleen denken aan Embry. Waarom was hij niet hier? Of Jacob. Of iemand anders die haar van me afhaalde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    Ik genoot van het heerlijke warme bloed wat nu door mijn keel ging. Ik hoorde in de woonkamer gegrom en Carlisle riep geschrokken ´Leah.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Leah]
    Waarom ging Carlisle Elena nu niet helpen? Mijn botten genazen toch snel! Ik gromde nog eens. Elena was belangrijk nu!


    Ex astris, sciencia

    [Carlisle]
    Ik knik, maar diep vanbinnen was ik bang dat het niet goed met Leah zou komen. Ik had haar vroeger, toen Bella nog zwanger was, geholpen, en zij mij. Ik schudde mezelf uit mijn gedachten en houd Bella weer strak tegen de grond. 'En nu ophouden Bella.'

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 19:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bella
    Ik hoorde nog een grom. Shit als Carlisle met leah bezich was zou hij zo komen. Snel nam ik nog meer sloken. Ik voelde het lichaam slap wordne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jirachi schreef:
    [Carlisle]
    Ik knik, maar diep vanbinnen was ik bang dat het niet goed met Leah zou komen. Ik had haar vroeger, toen Bella nog zwanger was, geholpen, en zij mij. Ik schudde mezelf uit mijn gedachten en hield Bella nog steeds strak tegen de grond.

    ¨schat ik zi in de keuken elena te drinken¨*xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ik voelde mezelf leeg, maar duwde toch terug. ''Laat me los, Bella. Je doet me pijn..'' Fluister ik met mijn kinderlijke stemmetje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MisPattinson schreef:
    (...)
    ¨schat ik zi in de keuken elena te drinken¨*xD


    [Sorryyyy, ik heb wat gemist, hihi. Carlisle]

    Ik ren naar de keuken toe, en Elena vast. Snel trek ik haar weg bij Bella en schiet naar het meer, waar Bella de geur van haar niet meer kon ruiken. 'Elena, hou vol.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bella
    Ik dronk nog iets toen ik iets voelde in haar. ´Laat me los, BElla. Je doet me pijn´fluisterde ze. Ik keek naar haar en gromde ´komt verandering in als je leegbent´


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ik voelde me hol, maar knikte naar Carlisle. Ik voelde ondragelijke pijn, maar zette door. Voor Embry.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    Ik voelde hoe Carlisle me weg duwde hijpakte haar af en schoot weg. Vol woede stormde ik hen achterna. Het was mijn eten hij meost er met zijn tengels van afblijven. Ik zag Leah op de grond liggen maar besteede er niks aan. Ik zag hoe hij naar het meer schoot. Ik pakte Carlisle vast en goode hem weg. Dit keer zou er gevochten worden van man tot vrouw


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Lieverd, dat kan niet, want je kan de geur niet meer ruiken xD.
    IEDEREEN: Lees dit NU!: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Leah]
    Mijn botten waren aan het genezen en ze staken verkeerd. Ondertussen vloog Bella weg.
    wie dan ook in wolfvorm is, volg Bella!Dit zou niet veel helpen maar toch. Ik zette mijn tanden op elkaar en probeerde op te staan, het was pijnlijk, maar het ging. Ik zou haar tegenhouden. Ik moest. Langzaam ging ik ook naar het meer, te langzaam voor me.
    [Gelezen, ik zal me er aan houden]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 19:29 ]


    Ex astris, sciencia

    ¨maar ik ben jullie achternaa gerend.* sorry voor de tekens maar mijn toetsenbord verwisseld vaak mijn tekens(zip)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    ¨maar ik ben jullie achternaa gerend.* sorry voor de tekens maar mijn toetsenbord verwisseld vaak mijn tekens(zip)


    [Druk ééns tegelijk op linkse shift en linkse control, dan gaan die tekens weg :A. En, je kan dat niet, want de wind gaat naar het zuiden, weg van villa Cullen, dus Bella kan Elena en Carlisle niet achternarennen ;).]

    Ik hield mijn hand op de bijtwond, en probeerde 3 pijnstillers.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.