• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Bella = MisPattinson
    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi 2de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Jane = Caine
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear 2de x
    Heidi = The Direction 2de x
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy 2de x
    Fred = kiara2
    Edward = Huilen 2de x
    Emmett = JokerAndMe
    Carlisle = Caine 2de x

    ---

    Waar is mama o.o? - Kijkt rond -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ''Hij moet nog lang wachtlopen..'' Snik ik zachtjes. ''Maar ik wil niet naar Bella.'' Fluister ik resoluut.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Renesmee]
    Geschrokken keek ik richting de deur. Waar was ze heen? Waar was míjn mama?

    [Carlisle]
    Ik zuchtte. 'Ik breng je wel naar La Push, de wolven vinden je aardig, dus ik breng je ernaartoe.' Ik schiet met Elena op mijn rug naar La Push, waar Seth staat.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 19:54 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [bella]
    eigenlijk moes tik vertrekken. Mijn koffers pakken en gewoon weg gaan. Een brief voor Edward met zijn trouwring en dan een nomade worden. Dan zou ik niemand boos of verdrietig maken alleen mezelf. omdat ik geen goede cullen ben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had Bella nog nooit zo gezien. Ze leek wel een moordmachine. Ik ren terug naar de plek waar mijn kleren lagen en verander terug. Terwijl ik mijn shirt nog een trek loop ik terug naar de andere.

    [Renesmee]
    Nu pas merkte ik dat tranen over mijn wangen stroomden. 'Mama!' riep ik overstuur. Ik rende naar buiten, en begon te snikken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb al gereageerd


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Didyme]
    nadat ik geland was rende ik ongezien door mensen naar het bos. Ik had nu geen lijfwachten dus was ik kwetsbaar. Ik kende de geuren van wolven en de Cullens, maar ik rende door. Ik zal overal wolven maar ik stelde ze gerust dat ik niets zal doen. Ik moest Carlisle spreken. Ik rende naar het cullenhuis waarna ik Bella zag. 'Bella!' Gilde ik. Ze keek op keek me even vragend aan. Aan haar gezicht te zien had ze me herkend


    I'm finally back, Finally after a Year break

    "Nessie!" Ik ren naar het meisje toe en til haar van de grond. "Kom we gaan naar huis." Zo snel ik kan ren ik naar het huis van de Cullens waar ik een groot deel van de familie aantref.

    Jane
    Verveeld stond ik tegen de muur aan, terwijl ik nu al urenlang de kamer in keek, wachtend op iemand die langskwam. Waar was iedereen van de Volturi gebleven? En waarom waren ze zo lang weg? Ik zou me zo letterlijk dood kunnen vervelen.

    [Stille hint 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [bella]
    Bella'riep een stem. Ik keek op. Het was didyme. Zou ze me willen vermoorden. Ach maakt niks uit ik was flut. 'Wat?'Ikkeek haar aan. Ze keek me verbaasd aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Esmé]
    'Ik zoek iemand' Zei de jongen terwijl de misselijkheid minderde. 'Wie zoek je dan?' Vroeg ik vragend. Ik wou het weten ik moest het weten. Ik zette nog een paar stappen vooruit waardoor de misselijkheid weer hevig werd. Ik hield het nog net in om niet dubbel te klappen. Na de laatste stap te hebben gezet stond ik recht voor hem. Ik zou hem zo kunnen vermoorden, maar ik deed niets.. Jij verdiende een kans van mij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    "Elena zal ik de wacht van Embry overnemen?" Ik wrijf nog even in mijn vermoeide ogen. Ik had totaal geen energie meer maar voor haar zal ik het wel doen. Ik wist hoe belangrijk ze voor Embry was en hij was mijn vriend.. -Jake-

    [Didyme]
    'Wat?!' Zei Bella vragend. En verbaasd keek ik haar aan. Ik kon me even niet inhouden waardoor ik haar om de hals sloeg. Ze schrok en deinsde achteruit. 'Ik kom in vrede.' Zei ik met een rustig en vredig gezicht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik veeg de tranen van mijn gezicht, en chud mijn hoofd. ''Renesmee heeft je nodig nu Bella een moordmachine is geworden.'' Zeg ik zachtjes, terwijl ik toch mijn hand even op zijn schouder legde. Ik was ijskoud.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ril als ze me aanraakt. Ik heb medelijden met haar. Ze lijkt nu net een klein meisje dat haar ouders in de supermarkt is kwijtgeraakt. Ik ga naast haar zitten en geef haar een troostende knuffel. "Weet een van jullie waar Bells heen is?"