• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Bella = MisPattinson
    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi 2de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Jane = Caine
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear 2de x
    Heidi = The Direction 2de x
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy 2de x
    Fred = kiara2
    Edward = Huilen 2de x
    Emmett = JokerAndMe
    Carlisle = Caine 2de x

    ---

    Waar is mama o.o? - Kijkt rond -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik kreunde, het deed pijn, mijn wond. ''Ik denk dat ik maar pass als nieuw adoptiekind, want volgensmij vind Bella me niet erg aardig. Ik zou niet willen weten hoe ze Renesmee behandeld.'' Fluister ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ah joh laat me gewwoon erachter aan gaan. Oke ik vind jullie nu en kom eraan rennen ne ga je iriteren. het lukt kwa tekens wel]
    bella
    Ik rende richting het meertje. Ik dacht dat hij daar wel naar toe zou gaan en inderdaad. IK pakte hem vast en gooide hem weg. Dit keer zou ik vechten voor het meisje. Voor haar bloed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Carlisle]

    Snel duwde ik Bella het meer in, en pakte Elena weer vast. Ik ren met Elena op mijn rug naar een afgelegen plek en Bella weet niet dat ik daar ben. 'Het enige wat ik kan doen is het gif eruitzuigen..' zeg ik zacht tegen Elena.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 19:39 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [de topic is wel snel volxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [bella]
    Met een duw van achteren en ik viel in het water. toen ik boven kwam waren ze weg. Boos liep ik het bos in en ging jagen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ik knikte. ''Het brand.'' Fluisterde ik schelletjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [bella]
    Ik kwam een paar herten tegen die ik vermoorde. Na een tijdje besloot ik terug te gaan. Kijken waar Leah was. Eindeljk was ik een beetje rustig. Ik hoopte vurig dat ik edward niet tegen zou komen dan moest ik alles uitlegen. Of emmet met zijn rothumor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Carlisle]
    Ik wist dat ik niets anders kon doen, anders zou ze dood gaan. Ik zette mijn tanden voorzichtig in de bijtwond, en zoog het gif uit haar lijf. Ze voelde nu geen pijn meer. Haalt tanden daarna weer uit haar vel. 'Beter?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [bella]
    chagerijnig liep ik het huisi n en plofte op de bank. Ik rolde me op en dacht na. Daarna voelde ik me ellendig over wat ik had gedaan. Wat als ik nou weg moest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Renesmee]
    Ik kwam in de woonkamer aan en zag mama op de bank zitten. 'Mam? Wat is er?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik slikte, maar knikte. ''Ik wil naar Embry,,'' Fluisterde ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Carlisle]
    Ik knikte. 'Begrijpelijk... Zal ik je naar La Push brengen?' vraag ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [bella]
    'Mama wat is er'Renesmee kwam naar me toe. Iksloeg mijn gezicht in mijn hadnen en snikte (zoals een vamp)Ze sloeg een arm om me heen. Ik trok hem los en rende weg. Ik rende naar het vijvertje waar ik aan het randje ging zitten. Als het meisje het niet zou overleven dan zou ik me geen cullen mogen noemen. ik zou edward verlaten en me laten doden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik zit bijna te huilen door dit]xD ben overemotioneel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Didyme]
    bang keek ik naar Aro hij zou me vermoorden ik had geen andere keus om weg te gaan weg van Marcus. Ik slikte even maar keek weer streng naar Aro. 'Broer wat je nu doet is niet nodig.' Zei ik niet angstloos. Jij wou weglopen met marcus? Alweer of niet soms? Zei hij dreigend. Snel slikte ik. Ik rende naar de deur en trok hem met gemak open. Ik rende door het kasteel tot ik er eindelijk uit was. Ik moest weg Aro mocht me niet vinden. Hij hate me. Snel rende ik verder. Nadat ik makkelijk 300kilometer gerend had stopte ik bij een winkel waar ik braaf mijn nieuwe kleren kocht inplaats van die Galajurken had ik nu een spijkerbroek en een Capuchon trui. Snel liep ik verder ik had geen tijd te verliezen. Ik rende naar het dichtbijzijnde vliegveld en kocht het eerst kaartje dat te koop was. Ik moest mezelf inhouden bij al die mensen. Ik moest naar mensen die me konden helpen.... Mevrouw het eerste kaartje is naar Seatle Antwoorde de kaartjes vrouw beleefd. Ik neem het! zei ik snel misschien iets sneller dan mensen zouden zeggen. Misschien zou Carlisle kunnen helpen hij was een oude vriend volgens mij...
    [xD er was nog geen rol voor Marcus en Didyme werd vroeger vermoord door Aro nu vlucht ze naar Carlisle zo kan Didyme ook in het verhaal komen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break