• Thankyou One direction.
    for making us happy.
    every time.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 23:05 ]


    Some things are changing too much.

    NiallsFood schreef:
    (...)

    oeeee lucky youu<3
    hihi ik wou eigenlijk degene met poster van Niall.. maar die hadden ze niet meer


    Dan worden die tussen maandag en woensdag verwisseld, want ik was er zondag en toen hadden ze hem nog haha. :Y)


    SLOAN.

    Brainiac schreef:
    Hoe gaat het met iedereen? :'D

    Goeed.
    en met jou?


    Some things are changing too much.

    Blameniall schreef:
    (...)

    Dan worden die tussen maandag en woensdag verwisseld, want ik was er zondag en toen hadden ze hem nog haha. :Y)


    ik had die van mij woensdag toen ik naar hotel arena ging(:


    What's so bad about being different?

    Ik mag als mijn pta's goed zjin gegaan... voor iedere 7 die ik heb een poster bestellen van 1d(; dus dat wordt goed leren deze vakantie


    What's so bad about being different?




    Like wtf?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Goeed.
    en met jou?

    Ook goed hoor, ben gisteren gaan shoppen met mijn moeder, heb nog nooit zoveel kleren in één keer gekocht! (nerd)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    NiallsFood schreef:
    Ik mag als mijn pta's goed zjin gegaan... voor iedere 7 die ik heb een poster bestellen van 1d(; dus dat wordt goed leren deze vakantie

    Mag ik dat maar.
    dan had ik er al 4 kunnen bestellen (:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 18:07 ]


    Some things are changing too much.

    Brainiac schreef:
    (...)
    Ook goed hoor, ben gisteren gaan shoppen met mijn moeder, heb nog nooit zoveel kleren in één keer gekocht! (nerd)

    Haha.
    jij blij natuurlijk (:


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Haha.
    jij blij natuurlijk (:

    Ja, echt niet normaal, haha! Maar ik moest gister eerst nablijven van 12.30 tot 14.30. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Brainiac schreef:
    (...)
    Ja, echt niet normaal, haha! Maar ik moest gister eerst nablijven van 12.30 tot 14.30. D:

    O.O
    hoezo?


    Some things are changing too much.

    Brainiac schreef:
    (...)
    Ja, echt niet normaal, haha! Maar ik moest gister eerst nablijven van 12.30 tot 14.30. D:


    wat had je gedaan 0.o

    Blameniall schreef:
    (...)

    Bruna heeft geen Heat :3 Heat is eigenlijk alleen maar te vinden in de waterstones of een echte engelse tijdschriften winkel. Dat weet ik want ik heb me rot gezocht naar de heat een tijd geleden. Als je hem dan koopt, issie wel heel goedkoop ;D


    ze hadden hem wel bij de bruna op station bij den haag. Een meisje heeft hem daar gehaald.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    O.O
    hoezo?

    Ik had 14/30 voor een grote overhoring frans, hoe dom is dat nu?! En ik moest vandaag bijna wéér nablijven, lol. (nerd)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Brainiac schreef:
    (...)
    Ik had 14/30 voor een grote overhoring frans, hoe dom is dat nu?! En ik moest vandaag bijna wéér nablijven, lol. (nerd)


    Moest je nablijven omdat je een slechte score had?


    every little thing is gonna be alright.

    Brainiac schreef:
    (...)
    Ik had 14/30 voor een grote overhoring frans, hoe dom is dat nu?! En ik moest vandaag bijna wéér nablijven, lol. (nerd)

    Lekker bezig.
    ik heb 1 keer bijna moeten nablijven, en toen heb ik me eruit gepraat (:


    Some things are changing too much.