• Een tijdje terug is Bart van Dalen, gestopt met de band Only Seven Left. Bart was hun zanger, en na verscheidene optredens, interviews, en videoclips, wilde hij graag verder gaan met het maken van reclame muziek ; Findel.
    Wake Up Call, is een van hun bekendste nummers, nog met Bart.
    Nadat Bart wegging, heeft de band besloten audities gehouden, voor een nieuwe zanger. Zo hebben Bjorgen, Lucas, Dirkjan, en Elmer ook al audities gehouden op www.zangergezocht.nl , en zijn hun weekwinnaar geworden. Bjorgen is vervolgens gekozen tot eerste finalist.
    Er staan nog veel meer audities online, niet alleen op youtube, maar ook zangergezocht. Ze spelen met deze vier weekwinnars (en dus een finalist) op Amsterdam - Zuid met het NS try out festival. Op 5 November is de finale tussen Bjorgen, en een nu nog onbekende.

    Ter informatie : De naam Only Seven Left, heeft niets te maken met het aantal bandleden, er zijn er namelijk vijf ; Bram de Wijs (drummer), Roderick Knijnenburg (pianist), Jochem (gitarist en Hinne Winterwerp( basgitarist).
    Samen maken zij 'pianorock'

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 16:46 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Yeey? (bat)

    Bjorgen moet winnen. Lucas vind ik ook leuk, maar Bjorgen past beter bij OSL en Dirkjan is ook goed alleen hij zit al in Diesel Disko en ik wil niet dat die stoppen ;p


    -

    Ik vind Bjørgen er het beste bij passen(: En jij?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Stiekem mag ik er geen mening over hebben (:
    Maar ehm. Bjorgen zit in The Curlies, en die mogen eigenlijk ook niet zeggen,
    maar ik zie hem wel het liefst bij OSL (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik begin steeds meer voor Lucas te gaan :') Ik was helemaal into Bjorgen, maar nu ik Lucas live heb horen zingen, daaamn.


    Destroy what destroys you.

    Winterwerp schreef:
    Stiekem mag ik er geen mening over hebben (:
    Maar ehm. Bjorgen zit in The Curlies, en die mogen eigenlijk ook niet zeggen,
    maar ik zie hem wel het liefst bij OSL (:


    huh, waarom mag je er geen mening over hebben? (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Winterwerp schreef:
    Stiekem mag ik er geen mening over hebben (:
    Maar ehm. Bjorgen zit in The Curlies, en die mogen eigenlijk ook niet zeggen,
    maar ik zie hem wel het liefst bij OSL (:

    hoezo dat?


    -

    Omdat het een openbare site is xD, nee hoor. I vind dat ik er zelfngeen mening over mag hebben.
    I like Lucas to! Ik vind ze allemaal erg goed, dusja..

    Op een iPhone typen faalt


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales