• Ik ga beginnen met One Shots te maken en Stands Alone voor jullie en voor mijzelf als ik weer eens een ideetje heb. Voor de One Shots zou ik wel het liefste hebben dat je dat hier melden zodat ik makkelijk te werk kan (:

    Willen jullie dit dan invullen?

    Naam meisje:
    Welke bekende jongen? :
    Verhaallijn (waar het over gaat):
    Leeftijd:
    16+ of niet:


    Het kan wel een tijdje duren dat het verschijnt omdat ik het vrij zwaar heb op school maar ik zal zeker mijn best doen als ik tijd heb! (:



    De link om je one shots te lezen: One Shots, Stands Alones, Try Outs,...


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Naam meisje: Joan Alexis Broadwick
    Welke bekende jongen? : Harry Styles
    Verhaallijn (waar het over gaat): Joan die geen 1D liefhebber is wordt door haar vriendinnen meegesleurd naar een 1D convention. Als ze de wc zoekt komt ze perongeluk achter de schermen en botst ze tegen Harry op. Joan heeft geen idee wie hij is, maar valt voor zijn charmes. Hij flirt, en samen hebben ze een leuke middag die eindigd in een kus. Ze voelt zich geweldig, totdat vele fans op de twee afkomen en Harry meegesleurd wordt. Ze blijft alleen achter, en vertrekt eenzaam naar huis. Een paar dagen later ontvangt ze een belletje, waarin iemand uitlegt dat er een verassing op haar te wachten staat. Joan gaat naar de plek en ontmoet Harry, hij legt haar alles uit en verklaard haar de liefde.
    Leeftijd: 17 jaar
    16+ of niet: Nope

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:32 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Je had hier toch al een topic over? Ik had in je andere topic namelijk al gereageerd, haha! (:

    Dursley schreef:
    Je had hier toch al een topic over? Ik had in je andere topic namelijk al gereageerd, haha! (:


    Ja, dat klopt! ;D maar een vriendin voorgestelt om hier ook een topic te plaatsen (: Hopelijk is dat oké? (: Ik ben trouwens met jou one shot bezig (; x


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Naam meisje: Iris
    Welke bekende jongen?: Josh Franceschi -> Die
    Verhaallijn (waar het over gaat): Iris is altijd al het buurmeisje van Josh geweest, totdat ze een 'te koop' bordje in zijn voortuin ziet staan. Gaat hij verhuizen? Waar gaat hij naartoe? Wat moet ze doen? Ze heeft nauwelijks contact met hem omdat ze al haar hele leven verliefd op hem is. Ze raapt al haar moed bijeen en spreekt hem aan. Hij vertelt haar dat hij samen met zijn ouders naar een kleiner huis verhuist, een paar straten verderop, omdat het huis te groot is en Josh toch nauwelijks meer thuis is. Dan vertelt hij haar dat hij verliefd op haar is, en uiteindelijk eindigt het met een romantische kus.
    Leeftijd: 20
    16+ of niet: Niet

    ;D


    Destroy what destroys you.

    LPayne schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt! ;D maar een vriendin voorgestelt om hier ook een topic te plaatsen (: Hopelijk is dat oké? (: Ik ben trouwens met jou one shot bezig (; x


    Oh, ik vind het allemaal best hoor! Ik vroeg me alleen af of dat andere topic dan nog wel in gebruik was, vandaar! En oh, fucking vet! Ik ben echt heeeel benieuwd! :'D

    Naam meisje: Artemisia
    Welke bekende jongen? Liam Payne
    Verhaallijn: mag je zelf bedenken. Ik kan alleen maar iets romantisch dat het moet zijn bedenken.
    Leeftijd 17 jaar.
    16+ of niet. 16+


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Naam meisje: Charléne.
    Welke bekende jongen?: Zayn Malik.
    Verhaallijn: Iets met zo'n datingprogramma, ofso. -a-
    Leeftijd: 17.
    16+ of niet: Wat je zelf fijner vindt schrijven!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:57 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Naam meisje: Rose Murray
    Welke bekende jongen? : Liam Payne
    Verhaallijn (waar het over gaat): Rose en Liam ontmoeten elkaar op een chatsite. Liam houdt het feit dat hij beroemd is verborgen. Want hij vindt dat meisjes hem alleen leuk vinden omdat hij beroemd is. Zijn naam is ook anders. Rose vindt haar eigen naam maar stom. Dus ze zegt dat ze Gucci heet. Liam, hij heeft ook een andere naam, Daniël. Ze spreken af op een punt, ze ontmoeten elkaar. Maar dan komen ze erachter dat ze anders heten. Liegen? Of schaamte?
    Leeftijd: 17
    16+ of niet: Maakt niet uit (;


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Naam meisje: Fenna Veldhuis
    Welke bekende jongen? :Hinne Winterwerp ->Filmpje Hinne & Foto Hinne
    Verhaallijn (waar het over gaat): Fenna ontmoet Hinne tijdens een van zijn concerten. Een onmogelijke liefde denkt ze, maar Hinne is altijd zenuwachtig in de buurt van mooie meisjes. Iets wat hij is in haar buurt.
    Leeftijd: beide 17
    16+ of niet: Is goed(:

    Meld het even als je hem online hebt staan? X


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Jullie ideeën zijn echt geweldig! Ik ben echt zo blij dat er zoveel mensen al een reactie hebben geplaatst! ;D ik doe ontzettend hard mijn best om jullie One Shots zo snel mogelijk klaar te krijgen. Ik verwittig wel als ze af zijn (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 20:41 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Oeh, mag ik dr nog een invullen? ;x


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Latios schreef:
    Oeh, mag ik dr nog een invullen? ;x


    Tuurlijk mag dat! ;D


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Naam meisje: Lisette
    Welke bekende jongen?: James Maslow
    Verhaallijn (waar het over gaat): Lisette is de 5e bandmember van Big Time Rush. Zij en James hebben al een tijdje een goede band, maar niemand lijkt dat te zien. (zoiets??)
    Leeftijd: 17
    16+ of niet: is goed.

    zou je misschien ook de link willen sturen, als je hem af hebt??
    Xoxo <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Naam meisje; Charlene
    Welke bekende jongen?; Niall horan of zayn malik. Suprise me.
    Verhaallijn; dat de broer van charlene de beste vriend is van niall/zayn.
    Leeftijd; 17
    16+ of niet; maakt niet uit!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Naam meisje: Demi
    Welke bekende jongen?: Louis Tomlinson
    Verhaallijn (waar het over gaat): Demi is de nieuwe oppas bij de buurkinderen van Louis. Hij had haar al een paar keer gezien in de achtertuin van zijn buren maar als de bal over de schutting heen word geschopt ontmoeten ze elkaar. 's Avonds is er een barbecue waar Louis en zijn ouders ook voor waren uitgenodigd. Zoiets? ;p
    Leeftijd: 17
    16+ of niet: maakt niet uit!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:22 ]


    No guts no glory.