• Als mensen vragen wat mijn hobby's zijn geef ik het gebruikelijk antwoord; tekenen, schilderen, inline skaten, bakken. Omdat dit activiteiten zijn met het label hobby, terwijl de laatste keer keer dat ik een verfkwast in mijn handen had misschien wel maanden geleden is. Kwasten die ik wél elke dag in mijn hand heb, zijn mijn make-up kwasten. Ik was vroeger in mijn basisschool tijd een beetje tomboy, met vooral jongens te vriend, beetje gehavend uiterlijk. Ik ben 2-3 jaar geleden make-up gaan gebruiken, ik denk toen der tijd uit onzekerheid. Ondertussen is die onzekerheid langzaam weggeëbd maar de make-up bleef. Ik realiseer me soms niet hoeveel tijd ik in make-up steek, niet alleen om mijn make-up en haar sochtends te doen, maar ook het kijken van reviews, tutorials, blogs, naar winkels om dingen uit te testen etc.

    Ik denk dat de reden is dat ik het nooit als hobby hebt durven benoemen omdat ik het (eerst) oppervlakkig over vond komen, maar ik weet van mezelf dat mijn uiterlijk niet de hoogste prioriteit heeft, waarom zou het dan oppervlakkig zijn? Ik ben eruit, make-up is een passie voor mij waar ik me goed bij voel en ik op een hele praktische manier mijn creativiteit kan uiten.

    Sorry van de lap tekst, het zat al een tijdje in mijn hoofd. Ik vind het fijn om dit soort dingen uit te schrijven.

    Ik ben heel benieuwd hoe jullie tegen make-up aankijken! Vinden jullie het oppervlakkig of overbodig? Of ben je net als ik een make-up fanaat?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Leuk dat je passie make up is. Hoe graag ik zou willen dat het ook mijn passie was, ik zuig met make up en draag het ook amper. Mijn wimpers zijn altijd eigenwijs.

    Ah, daar is niks mis mee, toch? ^^
    Ikzelf heb niet zo heel veel met make up, maar dat komt echt doordat ik erin faal. :'D Mascara gebruik ik altijd wel een klein beetje, en ik vind eyeliner erg mooi als je het goed gebruikt, dus ik ging daar laatst mee oefenen, maar ja, ik faal dus. Daarom laat ik het maar zitten en blijf ik bij enkel mascara. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Leuk!

    Zelf kan ik er niet mee overweg en ik hou er absoluut niet van, haha.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    *High five*
    I like making my face look like a different face.


    i put the fun in funeral

    Ik vind make-up wel leuk. Ik vind het bijvoorbeeld ook erg leuk om opgemaakt te worden voor een fotoshoot. ;3


    26 - 02 - '16

    Wat leuk dat make-up je passie is! Ik hou wel van make-up, maar ik ben nog iets te onervaren om het echt goed te gebruiken. Dus ik hou het zo simpel mogelijk als ik make-up op doe hoewel ik wel jaloers naar tutorials kijk van youtubers.


    Physics is awesome

    Overkill schreef:
    *High five*
    I like making my face look like a different face.

    Owwyeeah.
    Makin my face like nias and shit.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Leuke hobby! Heel gevarieerd ook.
    ik draag maar een paar keer per jaar make-up, bij heel speciale gelegenheden. Ik ben blij dat make-up mensen een zelfverzekerder gevoel geeft, maar ik heb het in die zin niet nodig. Plus, mijn wimpers zijn van zichzelf al zwart en redelijk lang. ^.^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ryess schreef:
    Wat leuk dat make-up je passie is! Ik hou wel van make-up, maar ik ben nog iets te onervaren om het echt goed te gebruiken. Dus ik hou het zo simpel mogelijk als ik make-up op doe hoewel ik wel jaloers naar tutorials kijk van youtubers.


    Ben altijd jaloers op de collectie van de 'beautygoeroe's', ik geef best veel geld uit aan make-up maar ik heb nauwelijks high-end producten, zij hebben lades vol.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh, lijkt me leuk :3
    Mijn make-up skills zijn helaas belachelijk slecht :W

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 20:38 ]


    -

    I like!^^
    Zelf ben ik niet echt zo van de make-up, maar op gala's en dat soort dingen vind ik het wel weer leuk.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vind make-up mega interessant, maar ik heb eigenlijk zelf nooit zin om mezelf helemaal op te maken en waarschijnlijk faal ik er dan ook verschrikkelijk in. Ik heb wel redelijk veel lippenstiften, maar verder gebruik ik eigenlijk alleen mascara en heel soms eyeliner.

    Wel fijn dat je er voor uit durft te komen, er is namelijk helemaal niets mis mee.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom zou make-up oppervlakkig zijn?
    Ik ben dol op make-up en vind het geweldig om nieuwe dingen uit te proberen, maar 's ochtends ben ik lui en houd ik het bij foundation, mascara en oogpotlood en soms ga ik ook gewoon zonder make-up de deur uit. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Waarom zou make-up oppervlakkig zijn?
    Ik ben dol op make-up en vind het geweldig om nieuwe dingen uit te proberen, maar 's ochtends ben ik lui en houd ik het bij foundation, mascara en oogpotlood en soms ga ik ook gewoon zonder make-up de deur uit. (:


    Oppervlakkig is niet helemaal het goede woord, het was meer dat ik het associeer(de) met hele meisjesachtige vrouwen waar niks mis mee is, maar daar identificeer ik me niet echt mee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind make-up geweldig en zeker om te zien wat je er wel niet allemaal mee kan doen ^^
    Ik kan in die zin zeker geen moeilijke dingen doen -ik kan niet eens smokey eyes doen volgens mij-, maar in die paar jaar dat ik het nu draag ben ik toch wel sneller en handiger geworden in het aanbrengen van mijn dagelijkse make-up. (BB-Cream, mascara, oogpotlood, eyeliner, wenkbrauwpotlood)


    El Diablo.