• Is het vreemd dat ik mensen mis ook al heb ik die nooit gekend? Ik heb al een hele week het gevoel dat iemand (of mss meerdere mensen) voor me aan het zorgen is (of zijn). Mensen die hier niet meer zijn. Ik heb gewoon al twee keer dit jaar zoveel geluk gehad dat het volgens mij geen toeval meer is. Ik mis gewoon mijn oma die ik nooit heb gekent en mijn overgrootmoeder en ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan of laat staan over moet praten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    He, iedereen heeft wel eens zo'n periode.
    Zelf had ik die ook eens -halfjaar geleden ofzo.. Bij mijn overgrootmoeder - al die verhalen dat er over haar worden verteld, mijn nichten, mijn ouders, mijn grootouders hebben het vaak over haar - dan is dat zo van damn.
    Nou ja :) Het doet eens goed om dat te kunnen zeggen hé


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    1107 schreef:
    Honestly? Een beetje wel.
    Je mist het idee van zulke mensen, niet de mensen zelf, want die heb je nooit gekend.
    Denk aan alle fijne mensen die je wél echt kent en bij je zijn, misschien helpt dat?
    mijn overgroodmoeder heb ik wel gekend, mijn oma langs mijn mama's kant niet en dat vind ik jammer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zit wel eens te wachten totdat er iemand online komt, maar ik mis ze niet echt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik zit wel eens te wachten totdat er iemand online komt, maar ik mis ze niet echt.

    heeeel vergelijkbaar .a


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Dat is niet raar, hoor. (:
    Het zouden best overleden mensen kunnen zijn. Ze zullen je altijd blijven beschermen, zelfs als jij ze niet gekend hebt. Maar zij jou wel - wie zegt dat ze je niet in de gaten hebben gehouden, nadat ze zijn overleden? Zoveel theorieën over 'het leven na de dood', maar niemand heeft ooit iets bewezen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Basecca schreef:
    Ik zit wel eens te wachten totdat er iemand online komt, maar ik mis ze niet echt.
    Wut?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Wut?


    Op MSN, omdat ik ze nog wat moet vragen ofzo. Ik mís ze gewoon niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    OH, verkeerde topic. Nee, het is niet vreemd dat je af en toe iemand mist die je niet hebt gekend. Ik heb mijn beide opa's niet gekend en heb het daar sterk mee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!