• Wees jaloers. Mijn kleine meisje is vandaag toegekomen. <3
    Het is dus de doll van dit topic: BJD - Nee, waarom?

    Het is dus duidelijk dat ik mijn laatste centen aan haar heb gegeven en daar heb ik echt geen spijt van.

    De man van de post stopte rond twintig voor zes met zijn autobusje en belde aan! Hij zette de doos neer en ik verschoot echt van de grootte O.O

    Maar ik heb haar overgekocht van iemand die echt heel lief was. Er zaten allerlei extraatjes bij, dus bij deze bedankt! <3


    Ze is 58 cm groot, dus het is heel wat anders dan mijn kleine Mariko. :'D

    Mijn excuses voor de slechte foto's, maar het was donker en laat en ik had de juiste camera niet in de hand. D:





    En om een idee te geven hoe groot ze is:
    Let niiiieeeet op de rommel. Dolls uitpakken is een chaos. :'D



    Ik ben nu zóóó blij! ;D

    Alleen heeft ze nog geen naam... Iemand ideetjes voor aristocratische namen?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:35 ]


    Let the Night embrace you

    Geef haar een Franse naam, Anjulí, Marie-Louise, Antoinette... Misschien is Amélie leuk?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Die is echt zoooo mooi!!!


    Life is hard and then we die

    Wow, wat is zo groot, ik dacht dat het zo'n kleine pop was. Maar ze is wel mooi.
    Sandrine vind ik wel een mooie naam voor haar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Noem haar Veronalia ;D
    ze is echt mooi <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    I'm gonna steal her. (cat)

    Verona
    Isolde
    Juliana
    Rosarade
    Etoile


    Cool, neat, swell -Cry

    Adelaide, Odette, Esther... I dunno ;x Mijn inspiratie is op ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Radke schreef:
    I'm gonna steal her. (cat)

    Als je dat durft! (6)


    Let the Night embrace you

    Ik heb geen idee voor namen, maar ik vind haar wel super! 8D
    Ik ben laatst ook verliefd op een doll geworden, die ik supergraag wil, maar ze is echt 600 euro ofzo, dus die ga ik never nooit niet kunnen kopen of krijgen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Ik heb geen idee voor namen, maar ik vind haar wel super! 8D
    Ik ben laatst ook verliefd op een doll geworden, die ik supergraag wil, maar ze is echt 600 euro ofzo, dus die ga ik never nooit niet kunnen kopen of krijgen.

    Ik heb zo het idee dat ik iedereen hier aanspoor tot terug kleine meisjes worden. :'D
    Maar veel succes! 600 euro is niet niets. o.O
    Mijn dolls zitten allemaal rond de 250 euro, dus dat valt in feite nog mee.


    Let the Night embrace you

    Wow, die is huge, maar wel vet!
    En namen, sorry. Daar ben ik echt slecht in.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Pusheen schreef:
    (...)
    Ik heb zo het idee dat ik iedereen hier aanspoor tot terug kleine meisjes worden. :'D
    Maar veel succes! 600 euro is niet niets. o.O
    Mijn dolls zitten allemaal rond de 250 euro, dus dat valt in feite nog mee.


    Haha, ik heb zelf geen BJD, maar ik ben er al wel heel lang lichtelijk verslaafd aan x'D En toen zag ik dus haar en dacht ik van 'do want o.o' Maar ze is 650 euro, zonder face-up enal, niks zit er standaard bij -op de ogen na natuurlijk- dus moet ik ook haar pruik nog kopen, kleding, etc. Dus dat gaat hem niet worden (no_chears)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Haha, ik heb zelf geen BJD, maar ik ben er al wel heel lang lichtelijk verslaafd aan x'D En toen zag ik dus haar en dacht ik van 'do want o.o' Maar ze is 650 euro, zonder face-up enal, niks zit er standaard bij -op de ogen na natuurlijk- dus moet ik ook haar pruik nog kopen, kleding, etc. Dus dat gaat hem niet worden (no_chears)

    O jaa, die ken ik!
    die is praaachtig!
    Nya, misschien kan je eerst opzoek gaan naar minder dure dolls, zelf leren face-uppen en kleren maken en dan kan je misschien voor haar gaan? Dan kan je sommige dingen toch al zelf en kost het minder geld. (:


    Let the Night embrace you