• School is soms gwn f*cking saai
    Die lessen zijn gwn té saai voor woorden, oké soms kan je nog wel eens lachen, maar bij sommige als je een grinnikt, moet je al zwijgen. Die leerkrachten verwachten dat je élke les leert tegen de volgende les?! Zijn die gek, moet je HW maken, grote toesten leren, en dan al die lessen dan nog eens, halloo? Da's wel 50 min. per les dat je ff in je kop moet steken, en dan keiveel HW, na school wil een mens gwn ff relaxen, da's toch normaal, en dan die uren, zeker in B. toch, kbedoel, da's méér dan een hele dag, dan heb je dan nog dat busgedoe, waardoor je nog eens xtra laat thuis bent :S, maar ondanks alles, de pauzes zijn tenminste wel leuk xD

    jhaa sommigge lessen zijn wel leuk...
    vooral als je een coole klas hebt.
    maar die facking saaie lessen komen wij allemaal te laat xD


    Dead but delicious

    dude ,, je hbt SOO gelijk..
    je bnt al 5 halfe dagen in de week met dat zuigende sgool besig en dan MOET je ook nog eens naa school dingen gaan leren en doen en shit,,
    Doe ik lkkr tog nooit ,,en dan mag je nog niet eens spijbelen,,
    Niet eerlijk><


    Crack a bottle

    Écht waar, iemand moet minister van onderwijs worden, en dringend wat veranderen, allé op zich lijkt dat nog niet zó erg, maar dat is het dus wél, keivermoeiend ensoow xD

    jup

    SCHOOL SUCKS!

    jhaa sommigge lessen zijn wel leuk...
    vooral als je een coole klas hebt.
    maar die facking saaie lessen komen wij allemaal te laat xD


    Wy kunnen dat niet, wnt onze school is nogal streng, en meestal komen die leerkrachten ons halen ><

    Het enige leuke aan school zijn de vakanties. =3
    Want als verveling dodelijk was, was school nu een begraafplaats. ^^

    xX


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Het enige leuke aan school zijn de vakanties. =3
    Want als verveling dodelijk was, was school nu een begraafplaats. ^^

    xX


    Haha, ik zou het niet beter kunnen zeggen, écht, vrijdag hebben wy zo Wiskunde als laatste uur :l
    Ge hoort echt ied'reen al zuchten hé xD

    Het is gewoon zóveel, ik zit in de 3e en van te voren had ik nooit zoveel en zo moeilijk, ik heb een hele slechte concentratie [ik raak al afgeleid van een vlieg ofzo=.=] en bij mij duurt hw maken en leren dus nog langer, gelukkig leer ik best makkelijk, maar elke dag zoveel leren houd ik echt niet lang uit o_O


    If you want me to listen, whisper...

    Het is gewoon zóveel, ik zit in de 3e en van te voren had ik nooit zoveel en zo moeilijk, ik heb een hele slechte concentratie [ik raak al afgeleid van een vlieg ofzo=.=] en bij mij duurt hw maken en leren dus nog langer, gelukkig leer ik best makkelijk, maar elke dag zoveel leren houd ik echt niet lang uit o_O


    Ohw, dat maakt het nóg erger, ik wíl gwn niet leren, da's oersaai, in het eerste viel dat nog mee, maar nu, da's echt zo een ramp, ik kijk dan tv, en meestal leer ik dat dan juist voor ik ga slapen, of op de bus ><

    ik leer ook altijd op het laatste moment, een paar dagen van te voren leren heeft bij mij ook geen zin, want dan ben ik het alweer vergeten =.=
    [vaak 5 min naar een pw vragen vriendinnen wat had jij bij vraag 5, alsof ik dat dan nog weet o_O']


    If you want me to listen, whisper...

    ik leer ook altijd op het laatste moment, een paar dagen van te voren leren heeft bij mij ook geen zin, want dan ben ik het alweer vergeten =.=
    [vaak 5 min naar een pw vragen vriendinnen wat had jij bij vraag 5, alsof ik dat dan nog weet o_O']


    Hha, héb ik ook, xD

    Man, ik haat HW écht zo, man, ik snap niet welke mislukte sukkel school uitgevonden heeft, wrm kan men niet vroeger een bepaalde richting laten kiezen ofso, of tenminste vermindering van de schooluren per week, we worden oververwerkt, ofsoiets xD