• Een "levende, robot". Dat is toch eng?

    Meer info hier.


    -

    Jfc. Ik kwam niet verder dan 50 seconden. Creeepy. (':


    Caution first, always.

    Dat is behoorlijk creepy :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eigenlijk vind ik dit behoorlijk interessant maar ik moet eerlijk toegeven dat het ergens ook wel een beetje eng is. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik vind vooral het uiterlijk eng :'D Maar voor de rest vind ik het wel cool.


    What would Emma do?

    Na 15 seconde al afgezet. Creepy

    Ik moest hier zo hard van lachen he XD

    Mij interesseert het echt heel weinig. xd

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 21:23 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Eh, ik weet nou niet of ik dit wel moet kijken door die reacties hier :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Eh, ik weet nou niet of ik dit wel moet kijken door die reacties hier :'D


    26 - 02 - '16

    Van dichtbij zagen die ogen wel bijna echt uit, maar van ver zijn ze zo glazig.. Buiten dat de beweging nog robotachtig overkomt, is het wel knap gedaan, haha. En natuurlijk is de stem nog monotoon. Wel knap dat ze het al zo ver kunnen brengen, maar voor mij hoeft het niet. :') Wat moeten we met die robots.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind het wel gaaf dat de techniek bijna zo ver is. Maar ze doet wel eng met der rechter oog. :O

    Hahah wattefack, dat oog :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Woah. Oh my. Haha. Ik heb t helemaal afgekeken hoe graag ik het ook wilde afzetten.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hazy schreef:
    Van dichtbij zagen die ogen wel bijna echt uit, maar van ver zijn ze zo glazig.. Buiten dat de beweging nog robotachtig overkomt, is het wel knap gedaan, haha. En natuurlijk is de stem nog monotoon. Wel knap dat ze het al zo ver kunnen brengen, maar voor mij hoeft het niet. :') Wat moeten we met die robots.

    Ze gaan de wereld overnemen, duh! :W Hahaha, ik zou ook niet weten wat we met robots moeten doen. ;s



    Bast schreef:
    Woah. Oh my. Haha. Ik heb t helemaal afgekeken hoe graag ik het ook wilde afzetten.

    Jij verdiend applaus dus hierbij:


    -

    Hazy schreef:
    Van dichtbij zagen die ogen wel bijna echt uit, maar van ver zijn ze zo glazig.. Buiten dat de beweging nog robotachtig overkomt, is het wel knap gedaan, haha. En natuurlijk is de stem nog monotoon. Wel knap dat ze het al zo ver kunnen brengen, maar voor mij hoeft het niet. :') Wat moeten we met die robots.


    16 - 09 - '17