• Weet iemand mooie Engels woorden die ik misschien kan gebruiken als nieuwe inlognaam, ik weet namelijk niks en wil hem echt graag veranderen xd.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Ik heb er een die ik zelf wil ;x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    Ik heb er een die ik zelf wil ;x


    Ik dacht aan iets van Stereo of Addicted , dat soort woorden xd.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Boner.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Boner.


    Boobs!


    quidquid excusatio prandium pro

    Colibre schreef:
    Boner.

    :W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Uhm als je niks weet, moet je hem niet veranderen. Haha, anders doe je een naam van een acteur ofzo?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik schaam me trouwens diep dat het niet mijn eerste reactie was, maar je kunt ook een coole ponynaam nemen! Er staat een link naar een lijst met namen in ons topic, daar vind je er vast wel een mooie tussen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    ik heb al een nieuwe naam (:

    xd


    Derek and Meredith are soulmates.

    Ik zat precies twee seconden naar je username te staren en toen schalde One Direction door mijn oren... Ik wist meteen wat je naam betekende :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DirectionOne schreef:
    Ik zat precies twee seconden naar je username te staren en toen schalde One Direction door mijn oren... Ik wist meteen wat je naam betekende :Y)




    hahahah tenminste 1 iemand die hem begrijpt xd.


    Derek and Meredith are soulmates.

    WmYbOneD schreef:
    (...)
    hahahah tenminste 1 iemand die hem begrijpt xd.


    Ik begrijp 'm ook. :'D

    OT: Ga gewoon op Google Translate willekeurig woorden vertalen. Of ga naar Mijnwoordenboek.nl en klik op Engelse synoniemen. Neem een woord en blijf net zo lang doorklikken tot je een mooi woord gevonden hebt (misschien zelfs met een totaal andere betekenis).


    I can't even think straight.

    WmYbOneD schreef:
    (...)



    hahahah tenminste 1 iemand die hem begrijpt xd.

    Ach ja, ook niet moeilijk als je net op dat moment What makes you beautiful hoort xD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DirectionOne schreef:
    (...)
    Ach ja, ook niet moeilijk als je net op dat moment What makes you beautiful hoort xD



    HAHAH die luisterde ik ook op dat moment lol xd.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Anhysbys schreef:
    (...)

    Ik begrijp 'm ook. :'D

    OT: Ga gewoon op Google Translate willekeurig woorden vertalen. Of ga naar Mijnwoordenboek.nl en klik op Engelse synoniemen. Neem een woord en blijf net zo lang doorklikken tot je een mooi woord gevonden hebt (misschien zelfs met een totaal andere betekenis).


    Thnx, ik zal het onthouden (: x


    Derek and Meredith are soulmates.

    WmYbOneD schreef:
    (...)


    HAHAH die luisterde ik ook op dat moment lol xd.

    Then we're like yeah yeah yeah *blert met de muziek mee*
    Hoe bedoel je toevallig xD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis