• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik streelde met mijn handen over zijn haren, zijn nek en borst en glimlachte. ''Ik ben blij met dat 'wolvengedoe' maar ik wil gewoon dat je vaker thuis bent. Meer niet. Ik wil van je genieten en een gezinnetje stichten.'' Glimlachte ik, en drukte teder mijn lippen op die van hem.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [TheDirection, je kunt wel gewoon doen alsof je in je wolvengedaante veranderd om te kijken wat er allemaal te beleven valt. Oh en Sam is voor twee weken weg dus jij bent nu de alfa van de roedel :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik keek haar nog steeds verleidelijk, maar lichtjes verliefd aan. Ik hoopte dat ze het niet zou merken, maarja. Zo zou het gewoon zijn.
    'Ik ken mijn ouders niet zo goed. Tenminste, als oudste vampier van de vampierwereld is het ook niet gemakkelijk om je familie te onthouden.' Ik frons, maar merk Stefan niet op.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Esmé

    Ik zag aan zijn gezicht dat hij het niet snapte. Ik zuchte even. 'De Volturi is een clan die erg machtig is die mensen zoals Jane "sparen" Jane kan je pijn laten voelen van torn je je beet kreeg.' Zei ik terwijl ik zijn beet aanraakte bij zijn pols. Als je iets wilt weten o er haar vraag het maar. Zei ik rustig. Bree weet niets meer van wat er is gebeurt bij het gevecht. Ze herkende alleen ons en de Volturi en is torn weggerend. Ze kent niemand meer van haar echte verleden. Ik weet ook niet hoe dat kan misschien omdat ze half verbrand was.' Zei ik zuchtend alles kwam eruit en ik kon niet stoppen met wat ik wist. Hij was een vriend een vriend die om haar gaf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [OOV aha vandaar ik zal kijken waar ik heen kan gaan of ga.]

    Het voelt goed weer een wolf te zijn. Ik ren door de bossen opzoek naar de andere. "Waar zijn jullie?" Denk ik in gedachten. "Wat is er allemaal aan de hand?" Voeg ik daar nog aan toe.

    Maggie
    'Níl, rachaidh mé i gcónaí nuair a chuireann. Tá sé sách annoying, ach tá, go héasca é,' lachte ik terug naar Carlisle.
    Nee, ik krijg er altijd hoofdpijn bij. Het is best irritant, maar ja, wel makkelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Ik kuste haar meteen terug, maar trok me heel even terug om te antwoorden. Ik hield mijn ene arm nog steeds stevig om haar middel en met de andere streelde ik haar wang.
    "Dat beloof ik. Ik zal vaker thuis zijn voor jou en ons nog ongeboren kindje, die heel snel gaat komen."
    Ik boog me weer voorover een lange zoen en vergat bijna de tijd. Met tegenzin trok ik me opnieuw terug.
    "We moeten nu echter wel koffers gaan pakken, anders missen we het vliegtuig"
    Speels greep ik haar vast, zwaaide haar in het rond en liep toen met haar naar binnen.
    Alles was weer goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik knikte begrijpen. ''Ik heb ze niet gekend, ingewikkeld verhaal.'' Ik verschoof wat, zodat ik mijn veters kon strikken en beet toen op mijn onderlip. ''Dat lijkt me lang. Endless life without love.'' Het was een citatie uit mijn favoriete liedje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emily
    Ik begon als een klein meisje te gillen, en sloeg met mijn vuisten speels tegen zijn rug. ''Sa-ham!'' Grinnikte ik hoofdschuddend, en liet hem toen maar begaan. Hij was perfect.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    'Ansin a dhéanamh mé cinnte go bhfuil tú a fháil ach amháin chun éisteacht leis an fhírinne.'
    Dan zorg ik ervoor dat je alleen nog maar de waarheid te horen krijgt.
    Ik bood haar mijn arm aan, zodat we terug konden naar het Cullenhuis. Esmé zou ook blij zijn haar weer te zien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan

    Ik werd geïrriteerd door Vlad hij negeerde me door een meisje? Om een meisje? En wij waren de oudste vampieren niet hij alleen. Ik sisde alleen hoorbaar voor Vladimir en rende weg. Hij bekeek het maar. Hij verkoos mij voor een meisje wat een Hufter. Snel rende ik verder. Adrealine kwam tot mij ik was woedend op iedereen en ik had dorst. Tijd voor een plundertocht


    I'm finally back, Finally after a Year break

    fred
    Ik keek Esme verbaast aan. En bedacht me opeens de vampieren die Bree om schreef die naar ZIJ toe gingen. Al kon hij zich niet voorstellen dat iemand bij zo iets als een leger wou aan sluiten. Daarom hoopte hij vurig dat hij ze nooit zou tegen komen. Daarna luisterde ik aandachtig verder. Bree zou mij dus niet herkennen. Het idee was niet leuk omdat ik wist dat ik zelf ook wel kon verzorgen , een keer tenminste gebeurd. Maar dit keer wou ik niet . Bree was de enigste vriendin die ik had in dit nieuwe leven. Daarom was ik er even stil van.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik begin licht in paniek te raken. Waar was iedereen! Ik blijf rennen tot ik Elena zag. -Jake-

    Vladimir
    Ik zuchtte even omdat ik mijn familie alweer eeuwen niet had gezien. Nu pas merkte ik Stefan op, maar ik keek waarschuwend naar hem.
    'Nu ranit ei, Stefan,' fluisterde ik naar Stefan, wat alleen hij hoorde. Doe haar geen pijn, Stefan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Esmé
    Ik zag fred verdrietig kijken en liet hem op mijn schouder leunen. Moet ik je meer vertellen vraag maar iets over de strijd of over de vampier wereld en ik zal het beantwoorden. Zei ik terwijl ook ik verdrietig keek


    I'm finally back, Finally after a Year break