• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Littletear oke (:

    -Jake-
    Ik grom en grauw probeer hem te bijten. Ik ken zijn geur niet maar ik weet door zijn rode ogen dat hij niet zoals de cullens is. Ik hap naar hem.

    Esmé
    Jou vrienden in het leger zijn vermoord door ons. Zei ik slikkend. Het was hun of ons ik en Carlisle hebben Bree asiel aangeboden maar de Volturi kwam ertussen en verminkte bree. Ze dachten dat ze dood was, maar dus niet. Ging ik verder terwijl ik Maggie achter de deur hoorde. Ik hield zijn hand vast en kneep er zacht in. Je hebtverg veel geluk gehad Fred het was je lot om niet mee te gaan

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 21:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [haar TheDirection didym is een vrouw]]
    Didyme

    Geschrokken keek ik hem aan terwijl de happpende bek steeds dichterbij kwam. Ik viel op mijn knieën 'Asjeblieft geef me een tweede kans, ik wil alles anders doen ik wil niet leven als een moordmachine in hpde Volturi clan.' zei ik smekend. Mijn ogen waren groot en ik deed mijn hand in de bid stand


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    Ik wachtte op een antwoord van Stefan, maar ik was te ongeduldig. Ik sprong de boom uit en keek op het papiertje. Ik rende naar die straat toe, naar dat huis en ik had het gevonden. Ik stopte het briefje terug in mijn zak en bekeek het huis, totdat ik Elena in het raamkozijn zag zitten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @LittleTear SORRY!:$

    Ik frons. Wilde dit wezen veranderen of was het gewoon een poging om me te vermoorden als ik medeleven toon. Ik stop met happen maar kijk nog steeds argwanend toe. Ik trek aan het koortje rond mijn poot en pak mij broek. Ik gebaar dat ze moet blijven en ren de bosjes in om te veranderen.

    Stefan

    Ik zag hoe Vlad uit de boomstronk en op zijn briefje kreeg. Ik zag de woonplaats en waar ze woonde erop staan van Elena. Ik Brulde hard naar Vlad om te zeggen dat hij niet meer welkom was bij mij. Ik sprong ook uit de boom en rende naar het vliegtuig ik zal de eerste ticket nemen die er is weg van die eikel.

    [Ik ga even douchen tot over 5 tot 10 minuten ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik zuchtte diep, en sloot mijn dagboek, waarna ik het weer onder mijn kussen stopte en naar beneden liep met mijn thee in mijn handen. Ik ging op de bank zitten met mijn badjas en keek naar mijn thee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme

    Ik bleef braaf zitten terwijl ik de wolf in de bosjes zag rennen. Ik zou hem niets doen dat zou ik zweren. Ik had een nieuw voorbeeld. Carlisle en Esme


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir

    Ik zuchtte. Ik wist niet voor wie ik moest kizen. Ik stond op het punt om te kloppen, maar mijn hand zakte alweer naar beneden. Maar het was al te laat; Ik had al geklopt, zonder dat ik het besefte.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik liep terug naar de vampier die op de grond zat. Ik vertrouwde haar nog steeds niet maar goed de Cullens waren ook anders dan de meeste. "Wat doe je hier wie ben je en aan welke kant sta je?" -Jake-

    [ff douche tot 10 minuten @TheDirection zullen we verder oer 10 minuten (A)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @LittleTear

    is goed

    Elena
    Ik stootte bijna mijn thee om, en liep toen naar de deur. Langzaam deed ik hem open, en was verrast toen ik Vladimir in de deuropening zag staan. Beschermend sloeg ik mijn badjas om mijn lichaam heen. Op die badjas na had ik niet veel aan namelijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renesmee
    Dichtbij hoorde ik de stem van Jacob. Ik rende ernaartoe en sprong in Jakes armen. 'Jake!' riep ik blij. Gelijk verdween al mijn somberheid.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vladimir
    'Rustig maar, ik doe niets hoor,' grinnikte ik. 'En anders, neem de tijd om je aan te kleden, ik wacht wel.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.