• Ik ben vandaag dus jarig.
    Dus ik op de judo.
    Warming up moesten we rondjes rennen. Loop ik met een stel mensen te praten komt zo'n meisje: 'Ja, kindjes die met Sarita praten. Sarita is jarig.' Zo'n jongen: 'Nee, dat geloof ik niet.'

    Daarna feliciteren een stel mensen mij. Roept een van die mensen hard: 'BERT, SARITA IS JARIG.' Bert (mijn trainer) komt heel langzaam aan gewandeld: 'Waar is mijn gebak!' Opeens, zomaar begint iedereen te zingen.

    Ga ik heel serieus judoën, begint zo'n kind de hele tijd te zingen.

    En aan het einde van de les zegt zo'n jongen: 'Sarita is 14 geworden. Op iedere wang 14 en als je lief ben op de wang.' Maar uiteindelijk heeft wij wel braaf drie kussen op mijn wang gegeven. En daarna begon hij kei hard te zingen en opeens zong iedereen mee.

    Maar door al die mensen van de judo had ik wel het echte verjaardag gevoel. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    (...)

    Het is wel zachte. Want van zagte heb ik nog nooit gehoord.

    Maar dankje wel

    en ik woon in Brabant


    Ik woon nog net niet in het zuidelijkste puntje van Nederland. (hoera)
    Maastricht ftw/


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is echt cool :D


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd!
    En leuk toch, zoiets? Mijn laatste verjaardag was al net zo gek (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    1107 schreef:
    Gefeliciteerd!
    En leuk toch, zoiets? Mijn laatste verjaardag was al net zo gek (:


    Op het zingen na was het leuk :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    AppleCider schreef:
    happy birthday :Y).


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Weet ik, dat was expres om de nadruk op de G te leggen.
    De ch spreek je meestal anders uit dan gewoon G.


    nee, tenzij je geen deftig algemeen nederlands kunt spreken. ch spreek je nog altijd uit als ch. want zagt klinkt niet. zaCHt wel. grammar en speaking nazi ftw


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    nee, tenzij je geen deftig algemeen nederlands kunt spreken. ch spreek je nog altijd uit als ch. want zagt klinkt niet. zaCHt wel. grammar en speaking nazi ftw


    Haha nu lijk je net zo'n persoon als op twitter. : D


    "Ignite, my love. Ignite."