• Haaaj there :3
    Sorenos en ik gaan een meeting organiseren (: En wel in Eindhoven –yeej- Dit gaan we doen op woensdag 26 oktober. En jaa we weten dat dat op een doordeweekse dag is. Maar bij ons in t Zuiden is t dan herfstvakantie, dus vandaar :Y)

    Nougoed, we verzamelen tussen 12 en 1 op t centraal station in Eindhoven, spoor 5. Een eindtijd is er niet, gewoon totdat je geen zin meer hebt ;p Verder gaan we gewoon lol maken en gezellig doen enzeuw :3 En Sorenos neemt een bordje met Q mee ;p


    Dus even voor de goede duidelijkheid:
    Wanneer: Woensdag 26 oktober
    Waar: Centraal station Eindhoven, spoor 5
    Hoelaat: Tussen 12 en 1 verzamelen, eindtijd is er niet
    Wat gaan we doen: Lol maken ^^
    Wie komen er:
    Sorenos
    BlueWolf -met een vriendin (die helaas niet op Q zit ;p)-
    Countenance
    SUCK
    Assassin

    En wie misschien:
    Blameniall
    PrincesSnape -héél misschien-
    Schneider
    TheCosplayer

    Extra mededeling: Dit wordt geen echt Q-meeting. Sander en ik hebben de meeting namelijk ook op hyves gezet (MeetingScene), dus er zullen niet alleen Quizzers komen. Dus dat jullie dat even weten ;p

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:09 ]


    Inspiration can hit you any time

    Sorenos schreef:
    (...)

    20 minuten.... xD Ik zou als ik pech heb er 2 uur in moeten zitten! xD


    Komooop, Sandertje!

    Jammer dat het zo vreselijk ver weg is, anders zou ik ook wel even kunnen komen. Helaas ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik ga wel met mijn geliefde treintje en mp3 speler :3 (A) (A) (A) Sorry voor het spel breken (A)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    ik ga wel met mijn geliefde treintje en mp3 speler :3 (A) (A) (A) Sorry voor het spel breken (A)


    Ik ga je slaan als je niet met mij in de bus gaat.. :3

    Sev, wij gaan ons dadelijk echt jong voelen :3

    SUCK schreef:
    (...)

    Ik ga je slaan als je niet met mij in de bus gaat.. :3


    ik vind slaande meisjes leuk en grappig :3 dus ga je gang :3


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    ik vind slaande meisjes leuk en grappig :3 dus ga je gang :3


    *O*

    SUCK schreef:
    (...)

    Sevda! Ik heb een ideetje :'D Jij neemt de bus naar den bosch, dán de bus naar Veghel, en dán ga je met mij mee met de bus naar Eindhoven :'D

    Oké, maar dan sta jij wel om 10.40 op Busstation Veghel, want anders missen we de bus :'D
    Als je de bus naar Eindhoven eerder ziet dan mij, moet je 'm even tegenhouden :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Oké, maar dan sta jij wel om 10.40 op Busstation Veghel, want anders missen we de bus :'D
    Als je de bus naar Eindhoven eerder ziet dan mij, moet je 'm even tegenhouden :'D


    Okee :'D Wacht. Serieus!?

    SUCK schreef:
    (...)

    Okee :'D Wacht. Serieus!?

    Ja :'D
    Is maar een half uurtje langer, don't care :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ja :'D
    Is maar een half uurtje langer, don't care :"D


    S...Serieus? Even serieus?

    SUCK schreef:
    (...)

    S...Serieus? Even serieus?

    Ja ik ben serieus? Ik wilde alleen om Jaq te meeten eerst ook 8 uur treinen, (helaas niet gebeurt door mijn stomme verjaardag van zondag :"D)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ja ik ben serieus? Ik wilde alleen om Jaq te meeten eerst ook 8 uur treinen, (helaas niet gebeurt door mijn stomme verjaardag van zondag :"D)


    Okeee, ik geloof je al :'D Hoelaat gaat de bus dan in Veghel? -te lui om te kijken-

    SUCK schreef:
    (...)

    Okeee, ik geloof je al :'D Hoelaat gaat de bus dan in Veghel? -te lui om te kijken-

    10.43


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    10.43


    Oh okee, stiekem wist ik dat, want daar zat ik gisteren ook bij met een huh-what-the-fuck-kop bij, want op Arriva.nl staat dat de bus om 10:57 vertrekt. Ik zal nog even kijken :3