• Haaaj there :3
    Sorenos en ik gaan een meeting organiseren (: En wel in Eindhoven –yeej- Dit gaan we doen op woensdag 26 oktober. En jaa we weten dat dat op een doordeweekse dag is. Maar bij ons in t Zuiden is t dan herfstvakantie, dus vandaar :Y)

    Nougoed, we verzamelen tussen 12 en 1 op t centraal station in Eindhoven, spoor 5. Een eindtijd is er niet, gewoon totdat je geen zin meer hebt ;p Verder gaan we gewoon lol maken en gezellig doen enzeuw :3 En Sorenos neemt een bordje met Q mee ;p


    Dus even voor de goede duidelijkheid:
    Wanneer: Woensdag 26 oktober
    Waar: Centraal station Eindhoven, spoor 5
    Hoelaat: Tussen 12 en 1 verzamelen, eindtijd is er niet
    Wat gaan we doen: Lol maken ^^
    Wie komen er:
    Sorenos
    BlueWolf -met een vriendin (die helaas niet op Q zit ;p)-
    Countenance
    SUCK
    Assassin

    En wie misschien:
    Blameniall
    PrincesSnape -héél misschien-
    Schneider
    TheCosplayer

    Extra mededeling: Dit wordt geen echt Q-meeting. Sander en ik hebben de meeting namelijk ook op hyves gezet (MeetingScene), dus er zullen niet alleen Quizzers komen. Dus dat jullie dat even weten ;p

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:09 ]


    Inspiration can hit you any time

    Countenance schreef:
    Jammer, anders kon ik ook eens zeggen: 'Ik ben niet langer enigskind' :'D
    -Oh, that sounds evil :"D


    Hahahaha.
    Ik denk niet dat je ouders met een tweede kind een 19 jaar oude puber bedoelde. :'D
    O gosh, zometeen denken ze dat ik kleine meisjes ronsel ofzo haha.


    Your make-up is terrible

    SUCK schreef:
    (...)

    Ik moest eerst ook oefeningen doen, ik deed dat tegelijk met leren: NIET DUS. (kitty)

    Maar nu heb ik mijn privésportmasseur: Mijn vader, hij is sportmasseur/beheerdervaneengrootgebouw/tentenbouwer.

    Mmh-, ik moet er om 2 uur zijn en dan ziet ze dat ik maar 2 van de 5 dagen aan het schema heb gehouden en dan word ik gevild :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Mmh-, ik moet er om 2 uur zijn en dan ziet ze dat ik maar 2 van de 5 dagen aan het schema heb gehouden en dan word ik gevild :'D


    Ik kan heel goed multitasken -ahum-

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahahaha.
    Ik denk niet dat je ouders met een tweede kind een 19 jaar oude puber bedoelde. :'D
    O gosh, zometeen denken ze dat ik kleine meisjes ronsel ofzo haha.

    Mijn moeder wilde Marleen ook al adopteren, drie en een half jaartjes meer zal niet veel uitmaken joh (cat)
          Je geheim is veilig bij ons hoor...


    Let it come and let it be

    SUCK schreef:
    (...)

    Ik kan heel goed multitasken -ahum-

    Dat mens zei zo tegen mij: 'Ja je kan ook in de les even de oefeningen doen, gewoon helemaal onderuitzakken en je benen zo hoog mogelijk optillen terwijl je je buikspieren aanspant'.

    Ja joh, héél normaal :"D


    Let it come and let it be

    Ik kan ook masseren! xD

    Maar als ik het zo lees zal/kan ik er ook al zijn om half 12 :) Mij maakt het niet uit, vroeger is zelfs beter eigenlijk x)

    Alleen lang leve spoorbezigheden moet ik eerst met de bus naar Den Bosch met kans dat ik mijn trein mis. Dus dan ben ik er rond half 12 en 12 uur x)

    En ik herken sowieso haast wel iedereen, ook herken ik makkelijk mensen die voor de meeting komen xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Ik kan ook masseren! xD

    Maar als ik het zo lees zal/kan ik er ook al zijn om half 12 :) Mij maakt het niet uit, vroeger is zelfs beter eigenlijk x)

    Alleen lang leve spoorbezigheden moet ik eerst met de bus naar Den Bosch met kans dat ik mijn trein mis. Dus dan ben ik er rond half 12 en 12 uur x)

    En ik herken sowieso haast wel iedereen, ook herken ik makkelijk mensen die voor de meeting komen xD


    Sandertje! Als jij in Oss woont, neem je gewoon bus 152 naar Eindhoven en dan zitten we in dezelfde bus! :'D

    Countenance schreef:
    (...)
    Dat mens zei zo tegen mij: 'Ja je kan ook in de les even de oefeningen doen, gewoon helemaal onderuitzakken en je benen zo hoog mogelijk optillen terwijl je je buikspieren aanspant'.

    Ja joh, héél normaal :"D


    Ik moet soms wel gewoon op school die oefeningen doen, ik flikker wel eens neer door mijn rug :'D

    SUCK schreef:
    (...)

    Sandertje! Als jij in Oss woont, neem je gewoon bus 152 naar Eindhoven en dan zitten we in dezelfde bus! :'D


    blurgh o.o als ik dit al zo zie: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Lijn_152_Oss_Station_-_Eindhoven_Station dan ben ik aan het einde van de rit al doodmoe x) Ik ben niet zo goed in bussen xDDDDDD

    I love trains :3


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik ben er waarschijnlijk al om 10.39 want anders moet ik 10 minuten langer in de bus zitten (puh)


    Let it come and let it be

    neeevermind.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 12:06 ]

    Sorenos schreef:
    (...)

    blurgh o.o als ik dit al zo zie: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Lijn_152_Oss_Station_-_Eindhoven_Station dan ben ik aan het einde van de rit al doodmoe x) Ik ben niet zo goed in bussen xDDDDDD

    I love trains :3


    -puppyeyes-
    Maar.. Dan moet ik die héle 20 minuten alleen in de bus zitten vanuit Veghel! D:

    SUCK schreef:
    neeevermind.


    sorry :P

    Hehe, ik moest onlangs een bus nemen naar mijn snuffelstage x) Dat was gewoon ergens echt vreselijk omdat ik moeite had met al die nummers xD + al die haltes, om de 3 minuten stoppen, werd er gek van xD

    En wow countance? o.o ik hoop dat je aan t grappen bent x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    SUCK schreef:
    (...)

    -puppyeyes-
    Maar.. Dan moet ik die héle 20 minuten alleen in de bus zitten vanuit Veghel! D:


    20 minuten.... xD Ik zou als ik pech heb er 2 uur in moeten zitten! xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Countenance schreef:
    Ik ben er waarschijnlijk al om 10.39 want anders moet ik 10 minuten langer in de bus zitten (puh)


    Sevda! Ik heb een ideetje :'D Jij neemt de bus naar den bosch, dán de bus naar Veghel, en dán ga je met mij mee met de bus naar Eindhoven :'D