• Ja, welke kleur vind jij het mooist?

    Me gusta blauw of groen. :9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Licht groen/grijs of ijs blauw.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn vriend heeft blauw en bruin rondom de pupil, en dat vind ik enorm mooi.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als het één kleur heeft. Alleen blauw, alleen groen, alleen grijs of alleen bruin. Dat vind ik mooi.
    Maar dat zie je niet zo vaak. Bij blauw zit bijvoorbeeld ook heel vaak nog grijs of groen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zulke mooie grijze en met dan een zwart randje aan de buitekant er omheen !
    Of lichtblauwe ogen met een donkerblauw randje er om heen !
    (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Eigenlijk alles wel! Alleen niet van die hele donker bruine, aangezien bijna iedereen in mijn familie die heeft en ik daar echt naar ben uitgekeken.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Reassurance schreef:
    Ligt eraan wat voor haarkleur de jongen heeft (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Blauwgroen, groenblauw, blauyw, groen, bruin, blauwgoud.

    groen.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Reseda schreef:
    Bruin, als het glanzend en helder bruin is. Niet van dat doffe, vlakke bruin wat je vaak ziet. Blauw gaat wat mij betreft het beste samen met blond en ik hou niet zo van blond, dus tja.. Maar dat is niet altijd zo hoor, vaak vind ik dat juist heel mooi, maar over het algemeen gewoon niet zo. (:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Anitaaa schreef:
    Dat weet ik niet, van elke kleur zijn er wel bepaalde schakeringen die ik zo mooi vind (bloos)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zelf heb ik helder blauwe ogen, en bruin haar..

    I like blue eyes..


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Groen,lichtblauw of donkerbruin met spikkeltjes groen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bruin :}


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Groen of grijs ;d