• Daar ga ik weer, ben weer is in een vreemde bui. Heb echt zin om weer iets bloederig, moordlustig te zien, je weet wel, zo iets waar iedereen dood gaat enzo~
    Helaas kan ik er niet echt eentje vinden, dus vraag ik jullie, mede-anime-liefhebbers, om hulp? Wat is een goede bloederige anime?
    Alvast bedankt.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Higurashi no naku koro ni is de beste meest bloody anime die ik ooit heb gezien. (;

    En anders is Elfen Lied misschien ook wat.

    Haha en je bent niet raar, hoor. Alleen super gory animes kunnen mijn aandacht vasthouden :'D


    ars moriendi

    Hellsing? [:


    † Love? I want to sleep.

    Shiki? Daar gaan veel mensen dood...

    Another
    Mirai Nikki


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    In Hell Girl gaan ook iedere aflevering mensen dood. Maar die is niet echt gory ofzo.


    ars moriendi

    Aaah, heb ze allemaal al gezien behalve Hellsing D: en die ga ik later verder kijken, heb daar nu geen zin in (vind de tekenstijl niet echt mooi)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 0:27 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Another (Veel Bloederige scenes)
    Bokuastu tenshi Dokuro- Chan
    Highschool of the Dead (Bloederige maar ook ecchi)


    Love You >3<

    Another. Begint niet heel bloederig enzo, maar met name de laatste twee episodes zijn zeer.. apart :p






    Of, diegene die ik dan echt héél erg goed vond:

    De eerste episode is wat misleidend maar maaaaan, wat was deze anime goed D: Echt op een
    gegeven moment wordt dat mens helemaal cray-cray en het wordt gewoon heel goed opgebouwd
    en de verhaallijn is erg interessant. fight fight fight :Y)




    Deze is ook zeer apart ;p Haha

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 14:51 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bedankt voor alle suggesties ^^
    Er zitten leuke tussen, ben van plan om Ookami Kakushi, Ga Rei en High school of dead te gaan kijken!
    Wel jammer dat ze kort zijn :c


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    Bedankt voor alle suggesties ^^
    Er zitten leuke tussen, ben van plan om Ookami Kakushi, Ga Rei en High school of dead te gaan kijken!
    Wel jammer dat ze kort zijn :c

    Vertel me dan even wat je van die laatste vond xd. Ik wil hem niet kijken vanwege de ecchi gedeelte


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heel simpel: High School of de death, het eerste wat je te zien krijgt is bloed :Y)


    Let it come and let it be

    Gasai schreef:
    (...)
    Vertel me dan even wat je van die laatste vond xd. Ik wil hem niet kijken vanwege de ecchi gedeelte


    Zal ik doen ^^

    Combustible schreef:
    Heel simpel: High School of de death, het eerste wat je te zien krijgt is bloed :Y)


    Precies wat ik zoek 8D


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    (...)

    Precies wat ik zoek 8D

    Dan moet ik je er wel even bij vermelden dat de anime die ik als suggestie deed niet alleen maar bloed en moord zijn :Y)
    Komt er ook wel veel in voor, maar er zit ook een goede verhaallijn in en dan kunnen ze dus niet rond blijven lopen
    terwijl ze iedereen maar afslachten ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Elfen Lied is de eerste anime die in me opkomt, hehe. (': Die heb ik zelf niet gekeken, though.
    Another is ook bloederig, maar heeft ook een awesome verhaal en de art is zó mooi; dus die raad ik je aan. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bludgeoning Angel Dokuro-Chan.


    Your make-up is terrible

    Ohohoho~ Welcome my fellow gore lover. Once in, never out. okay dat was random
    Zo even uit mijn hoofd aangezien ik te lui ben om op te zoeken:
    Elfen Lied
    Mirai Nikki
    Deadman Wonderland
    Highschool of the Dead (warning: ecchi)
    Seikon no Qwaser (warning: fanservice ecchi)

    Als je bloederig wil, moet je eigenlijk zeker voor Elfen Lied gaan, vooral het begin is awesome. Deadman Wonderland, hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 20:43 ]