• Camiel Eurlings en Maxime Verhagen op mijn school gezeten hebben.
    Lol. Dat van Camiel Eurlings wist ik wel, maar van Maxime Verhagen nog niet.
    Super vet.

    En mijn school heeft een wikipediapagina, voor de geïnteresseerde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    En dan kom ik aan met mijn saaie school (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vincent van Gogh, de leden van Krezip en Wk kampioenne's in de dans c:


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Vincent van Gogh, de leden van Krezip en Wk kampioenne's in de dans c:


    Super tof!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Euhm... René Klein van popstars en Joey van Saturday Night live ;3


    Life is hard and then we die

    Ik. No one can beat that!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn school heeft blijkbaar ook een wikipediapagina en dat had ik dus totaal niet verwacht aangezien Geraardsbergen een "onbekende" stad is.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Joanna Newsom (of Newson? Geen zin om op te zoeken) heeft op een Vrije School gezeten. Niet die waar ik op zit, maar wel op een Vrije School. Da's al heel wat vind ik. 8D

    Op mijn school zaten eh. De beruchte Herman van idols :') (Auditie)
    En die tweeling die in De Schippers Van De Kameleon speelde :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou, degene waar mijn school naar vernoemd is, is één van de zes vertalers van de Statenvertaling. :')
    Edit: Kijk nou, die van mij heeft ook een wikipediapagina :')

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:17 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Volgens wikipedia hebben Charles-Jean de La Vallée Poussin en Félicien Marceau op mijn school gezeten. Geen idee wie dat zijn. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Cool, jullie hebben MacBooks xD

    Volgens mij heeft mijn school geen wikipedia pagina.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kevin Verlinde uit 'Komen eten' zat op mijn school :p Voor derest zijn er niet echt bekenden uit mijn school, denk ik.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    SMC Videoclub
    Het Sint-Maartenscollege heeft ook een eigen videoclub, die filmscripts maakt en vervolgens professioneel verfilmt met moderne apparatuur. De videoclub telt ongeveer 10 leden, waarvan één personeelslid.




    WHUUUUT? Ik wil naar jouw school! Wij hebben zoiets niets hoor.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Da Vinci College Purmerend


    Life is hard and then we die

    Op mijn huide school zo niemand, maar ik zal even op de oude naam googlen... En daar is ook niks op te vinden

    En op mijn vorige school ( volgens Wikipedia dan ) Domien Verschuren - radio DJ -, Kluun en nog wat mensjes.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.