• Ik zag al een topic over een hoofdstuk niet kunnen activeren, wat ik in eerste instantie ook had, maar daar zag ik 'kopiëren - plakken' optie. Gedaan, werkt prima, maar nu kan ik dus het hoofdstuk dat ik in eerste instantie wilde activeren niet verwijderen, dan wordt er gezegd: 'je kunt alleen bij je eigen stories dingen verwijderen'. Euh, het is mijn story?! .__. het hoofdstuk is opgeslagen door mijn co-writer, maar betekent het dan meteen dat alleen de co-writer zijn eigen dingen kan verwijderen, niet de eigenaar van de story? Beetje vreemd. Meer mensen hier last van?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:48 ]


    Destroy what destroys you.

    PB een mod.

    Moak schreef:
    PB een mod.


    Het is een klachtenonderdeel van het topic, en ik wil weten of meer mensen hier last van hebben. -ik zet het wel even in het begintopic-


    Destroy what destroys you.

    Ik heb er ook last van, op Aconite moet 67 of 68 verwijderd worden en dat wil niet lukken, ook niet vanaf mijn account (van waar het dus geschreven is)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    Ik heb er ook last van, op Aconite moet 67 of 68 verwijderd worden en dat wil niet lukken, ook niet vanaf mijn account (van waar het dus geschreven is)


    Precies, dat heb ik ook. Heb jij een co-writer?


    Destroy what destroys you.

    Ik heb er geen last van, maar wel heel veel succes met je zoektocht. (':


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik kan mijn hoofdstuk niet áctivéren en ik heb hem zelf daar neergezet..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    UZI schreef:
    Ik heb er geen last van, maar wel heel veel succes met je zoektocht. (':