• De stelling van deze week luidt:
    Mensen zijn zo hard bezig met uniek zijn, dat ze meer en meer op elkaar beginnen lijken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet mee eens, volgens mij is uniek zijn dat er geen andere van is. Zoals je anders kleden? En ik zie juist meer mensen die dat verafschuwen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    oneens,als je uniek probeert te zijn wil je niet lijken op iemand anders


    blijf van mijn koekie af,Danie! :D

    Aquila schreef:
    Ja.
    Ik denk het wel.

    Waterproof schreef:
    Ja, eigenlijk wel.

    Waterproof schreef:
    Ja, eigenlijk wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waterproof schreef:
    Ja, eigenlijk wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alsof ik Javier Guzman hoor praten.
    Helemaal mee eens, mensen hebben niet door dat hoe weer ze anders willen zijn hoe meer ze op elkaar gaan lijken. Iedereen hoort bij een groep, of ze nu willen of niet. Niemand is uniek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waterproof schreef:
    Ja, eigenlijk wel.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Storytime schreef:
    Alsof ik Javier Guzman hoor praten.
    Helemaal mee eens, mensen hebben niet door dat hoe weer ze anders willen zijn hoe meer ze op elkaar gaan lijken. Iedereen hoort bij een groep, of ze nu willen of niet. Niemand is uniek.

    Ik dacht dus precies hetzelfde. Net Javier.
    En ik ben het eens met de stelling. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 16:13 ]


    I can't even think straight.

    Je bent uniek, net als iedereen (krul)

    Maar oneens (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oneens

    Reseda schreef:
    Couldn't have said it better. (:

    Eens! De mensen die wel uniek zijn moeten ook geen moeite doen om apart te zijn en voor die mensen die aanvaarden hoe ze zijn heb ik respect

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 18:07 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Helemaal mee eens:Y)


    "Promise not to forget."

    Nou nee, ik vind noujuist dat mensen te vaak zeggen dat je jezelf moet zijn.
    Het klopt ook wel, doet moet je ook zijn, maar als je het te vaak gaat zeggen (en vooral als bekende mensen dat gaan zeggen), heb ik het gevoel dat fans/bewonderaars hen gaan nadoen...
    Dus oneens


    Deep inside, I've never felt alive