• De stelling van deze week luidt:
    Mensen zijn zo hard bezig met uniek zijn, dat ze meer en meer op elkaar beginnen lijken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volledig eens.


    Has no one told you she's not breathing?

    Eens en oneens, Het is wel waar dat steeds meer mensen uniek proberen te zijn dus op elkaar lijken. Maar iedereen heeft zijn eigen manier van uniek zijn. En Stray heeft gelijk heel veel mensen durven zich ook niet te uiten...


    xxxjes

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 21:13 ]


    Trying to fit society's idea of beauty.

    Parachutes schreef:
    Eens, mensen die graag uniek willen zijn, willen er op hun manier ook juist heel graag bij horen en zo beginnen ze toch meer en meer op elkaar te lijken.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Ergens wel. Ik ben zelf redelijk alternatief en mijn vrienden ook. Niemand kan beweren dat wij niet op elkaar lijken, juist omdat we allemaal ''uniek'' willen zijn :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    half mee eens en half oneens


    bieber fever

    Oneeens. Ik denk dat ze zich dan gewoon gaan gedragen zoals ze zich goed voelen. En als iedereen zich zo gaat gedragen terwijl ze volgens hen 'uniek' zijn, lijken we misschien allemaal toch meer op elkaar dan men wil zeggen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    BelieveIt schreef:
    half mee eens en half oneens


    26 - 02 - '16

    Oneens. Willen mensen niet meer en meer op elkaar lijken, om 'erbij te horen'?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    ik wil graag oneens zeggen, al heb ik daar geen reden voor. Er zijn veel mensen die eens zijn... Wow...


    Ik ben een blaadje in de wind, kijk hoe ik zweef...

    eens en oneens
    eens: Mensen met een "eigen" style, lijken toch op mensen die ook die style hebben.
    oneens: Vroeger, echt vroeger, leken de mensen veel meer op elkaar. Nu mag je bijv. qua kleding veel meer verschillen van het "normaalbeeld" dan vroeger. Toen moest je er bij horen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Eens.

    eigelijk heb je wel gelijk

    Het hangt van de soort af. Als ze het echt doen om uniek te zijn wel. Als je je precies zo gedraagt zoals je natuurlijke gedrag is, en daardoor uniek bent, kan je in het uniek zijn niet op elkaar lijken.


    L IS JUSTICE.

    Eens


    I'd wonder if i ever cross your mind