• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [als jullie willen is dit eventijdelijk zodat jullie wel veranderingen kunnen doen. Dan doen we hier een slotje op maa een aantal wouden verder]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lucy.
    Ik liep met Bella mee waarna ik ging eten. Nadat ik helemaal verzadigd was liep ik weer naar boven. Ik was dood moe. Moeër dan mij kon gewoon niet. Na een paar seconde mijn ogen dicht te hebben gedaan. Viel ik al in slaap.
    [in Real ben ik ook even weg :S tot in de namiddag zo lang slaapt Lucy dan ook. Ik denk om 6 uur weer terug we gaan naar de zwarte markt Xxx]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Embry

    Heb ik nog iets gemist hier?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    bella
    LUcy at tot ze vol zat en liep naar boven. Toen ik 5 minuten later kwam kijken lag ze als een blok te slapen. Ik zou het edward vragen en daarna haar. Ik liep naar beneden 'edward kan ik je even iets vragen.?' hij stond op en liep met me mee. 'Ik hou van LUcy en ik zou haar als ze iwilt en jij natuurlijk mijn adopitiekind willen.' ik keek hem gespannen aan. Een glimlach op zijn gezicht verscheen. 'Natuurlijk mag dat vanmij'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 10:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zouden de admins geen nieuw topic moeten maken ipv de spelers?]


    Ex astris, sciencia

    LostPromises schreef:
    Embry

    Heb ik nog iets gemist hier?

    volges mij niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LostPromises schreef:
    Embry

    Heb ik nog iets gemist hier?


    [Je hebt heeel wat gemist o.o. Vladimir (Vampiertjee) is verliefd op Elena, en volgensmij voelt Elena zichzelf ook zo bij hem :P. En Elena ligt te slapen thuis... Onee, Elena is Dani aan het troosten in de andere kamer, en Vladimir is daar nu oook. Dus Vladimir en Embry krijgen wat ruzie XD.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116898

    Nieuw topic.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    > Slotje dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.