• Nou we zijn met totaal met 16, maar van de 16 zijn we maar met 4 meisjes. Ik en mijn 3 vriendinnen hebben echt bijna altijd ruzie met die 12 jongens. In begin waren ze nog oke, maar nu echt totaal niet meer. Ik kon het altijd verdragen dat ze soms wat stoer deden maar vandaag de les voor de middag speeltijd werd het teveel. De jongens noemden mij en mijn 3 vriendinnen hoeren en draken en ze begonnen te zeggen dat we beter in een andere klas konden dat dan de klas heel stoer was. En ik ben iemand die opvliegend is dus ik reageer daar direct op dus ik zei. 'Hou je mond.' en dan begon zo een jongen tezeggen van. 'Hebben we aan jou iets gevraag ofso bitch?' en de leerkracht vond gewoon chil dat hij dat zei. Mijn vriendin werd heel kwaad en begon met haar met haar map tegooien. Ik zei 'Ja meneer dit vind ik echt niet normaal.' en toen begon een andere kerel over mijn moeder en toen waren ze echt tever gegaan. Ik gooide mijn pen naar zijn kop en dan begonnen hun ook met pennen tegooien enso. Toen kwam de directeur naar onze klas enso. En op de speelplaats begon zo die ene kerel weer die mijn moeder begon uit teschelden en hij begon weer van 'Je moeder is zo lelijk dit dat.' ik heb hem gewoon geslagen. Hij moet echt niet over mijn moeder gaan beginnen... Ik vind hun echt kinderachtig we zitten in hemelsnaam in het 3de middelbaar! Ze zijn allemaal 15 en worden 16. Jesus waar gaat de wereld echt naar toe. Ik haat zo mijn klas man. Iemand ook ruzie met mensen van hun klas?

    Edit: Nu gaan ze op facebook allemaal berichtjes naar ons sturen waar in staat dat we het gratis doen enzo. --

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:18 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jongens zijn dom als ze stoer willen doen - geen uitzonderingen.
    Ik heb geen ruzie in mijn klas. Gelukkig niet - nog niet. Maar ik probeer me er altijd buiten te houden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    reageer dan ook niet


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    reageer dan ook niet

    Dat is heel makkelijk gezegt hoor. Ik ga echt niet heel het jaar hun negeren hoor, en dat kan ook helemaal niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bronte schreef:
    reageer dan ook niet

    Ohja, ze moet het vooral allemaal maar over zich heen laten komen -__- Advies van de eeuw.

    OT: Heb je geen mentor of directeur waaraan jullie je verhaal kwijt kunnen? En anders een vertrouwenspersoon? Dit is echt niet normaal, en moet echt aangepakt worden!


    ars moriendi



    Show those bastards that you've got balls.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik had ruzie met een groep jongens uit mn klas. Er is alleen iets heel raars aan de gang de laatste weken...
    Wij irriteerden elkaar de hele tijd. Mijn vriendinnengroepje en een jongensgroepje. Alleen sinds twee weken doen we ineens aardig tegen elkaar, zitten we zelfs samen met elkaar in de pauzes. Tis zo wennen, ik was zo gewend geraakt altijd een beetje af te kunnen reageren op hen, en zij op ons, maar we hebben toevallig op hetzelfde moment een keer geprobeert aardig tegen elkaar te zijn. En het ging goed. Ik zit in de 3e, ken ze al zo'n twee jaar en een beetje dus, maar heb ze de afgelopen weken beter leren kennen, dan in de laatste jaren. Ik vind het nog steeds wennen, maar ergens is het wel fijner zo.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Het helpt misschien ook om de aardigste van de twaalf jongens uit te zoeken, en daar proberen vrienden mee te worden. Van binnen uit aanpakken.
    Als dat niet werkt kun je beter -als hierboven- je mentor of de directeur erbij halen, dit is niet normaal.

    je praat net over mijn klas (krul)


    Cool, neat, swell -Cry

    Volwassen van ze inderdaad. Kun je niet met je mentor gaan praten ofzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reageer dan ook niet zo kinderachtig? Als jij kinderachtig gaat doen, doen zij dat ook.
    Neen, nog geen ruzie bij mij in de klas.


    comfort in c h a o s

    Het enige wat ik kan zeggen is dat je het heel goed hebt gedaan! Serieus, ik zou het zelfde gedaan hebben als iemand begon over mijn mama.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Austen schreef:
    Reageer dan ook niet zo kinderachtig? Als jij kinderachtig gaat doen, doen zij dat ook.
    Neen, nog geen ruzie bij mij in de klas.


    Dus je wilt zeggen dat jij je wel laat uitschelden voor hoer?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    O dear... :W
    Zo zijn die jongens van het techniekgebouw ook, vreselijk.
    Ze vinden ons, de VWO'ers, allemaal omhooggevallen sletten, maar ik negeer ze. (bloos)
    Ik weet toch wel dat ik niet zo ben, so I don't give a shit.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    BadLuck schreef:
    (...)

    Dus je wilt zeggen dat jij je wel laat uitschelden voor hoer?

    Ik bedoelde dat met mappen en pennen gooien. Dat staat er toch duidelijk.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 18:27 ]


    comfort in c h a o s

    -steekt hand op heeft hekel aan jongens-
    alles jongens zijn hetzelfde heb je HE-LE-MAAL niks aan!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing