• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:38 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Oké, ik heb ook geen idee van wat je moet doen, maar geloof me als ik zeg dat zatte kerels de domste dingen kunnen doen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat ik denk -en hou in gedachten dat mijn ervaring met zo'n dingen onder het nulpunt ligt- is dat hij indd de waarheid verteld en dat wijf gewoon een zatte jaloerse bok is. Soms hoef je er gewoon niet meer achter te zoeken naar de waarheid.

    ps: wie roept er nu ook slet naar een jongen?

    Agape schreef:
    Wat ik denk -en hou in gedachten dat mijn ervaring met zo'n dingen onder het nulpunt ligt- is dat hij indd de waarheid verteld en dat wijf gewoon een zatte jaloerse bok is. Soms hoef je er gewoon niet meer achter te zoeken naar de waarheid.

    ps: wie roept er nu ook slet naar een jongen?

    Hij blijft ook volhouden dat hij niks zei en dat ie dat wijf nu echt haat enzo, en hij wil me niet kwijt. Echt wat een rot wijf want nu ben ik echt opgefokt ><


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou dat wijf een flinke klap voor haar kop geven.

    Embrace schreef:
    (...)
    Hij blijft ook volhouden dat hij niks zei en dat ie dat wijf nu echt haat enzo, en hij wil me niet kwijt. Echt wat een rot wijf want nu ben ik echt opgefokt ><

    Vertelde*
    Ah, als hij echt blijft volhouden, dan zal het wel zo zijn. Je hoeft niet meteen het ergste te denken. Soms is iets niet wat het lijkt :3

    Hmm, om heel eerlijk te zijn, zou ik niet weten wat je moet doen.


    To infinity and beyond •

    Ik blijf me erover verbazen dat mensen niet weten wat een hoer, slet en emo zijn.
    Anyway, ik zou dat kind een mep geven, om haar daarna in de sloot onder te dompelen. Is zij ook eens verkleed als het Loch Ness monster.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Ik blijf me erover verbazen dat mensen niet weten wat een hoer, slet en emo zijn.
    Anyway, ik zou dat kind een mep geven, om haar daarna in de sloot onder te dompelen. Is zij ook eens verkleed als het Loch Ness monster.



    -out-

    Dudley schreef:
    Ik blijf me erover verbazen dat mensen niet weten wat een hoer, slet en emo zijn.
    Anyway, ik zou dat kind een mep geven, om haar daarna in de sloot onder te dompelen. Is zij ook eens verkleed als het Loch Ness monster.

    Ghehehe x)!
    Snap ook niet dat ze het roept ><


    Sometimes it's best not to care.

    Dudley schreef:
    Ik blijf me erover verbazen dat mensen niet weten wat een hoer, slet en emo zijn.
    Anyway, ik zou dat kind een mep geven, om haar daarna in de sloot onder te dompelen. Is zij ook eens verkleed als het Loch Ness monster.


    Die ownt (krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Verkoop haar een klap, laat die gast helemaal uitpraten en bedenk dan welke keuze je kan maken. Maar als het aan mij lag, kregen ze alle twee een dikke klap waarna ze niet meer konden opstaan. En niet vergeten om 'Emo power' te roepen, gewoon voor het effect. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Verkoop haar een klap, laat die gast helemaal uitpraten en bedenk dan welke keuze je kan maken. Maar als het aan mij lag, kregen ze alle twee een dikke klap waarna ze niet meer konden opstaan. En niet vergeten om 'Emo power' te roepen, gewoon voor het effect. :'D

    Hahaha! geniaal:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Een echte vriend neemt het voor je op en zeker iemand die je ook nog eens leuk vind.


    Firm believer of all that is magic

    Als hij dat wijf haat, waarom zat ze dan bij hem achter op zijn scooter? En ik zou tegen hem zeggen dat hij zijn excuses ergens kan steken waar de zon niet schijnt. Want hij durft eerst zijn mond niet open te trekken en hij heeft ook niet de ballen om zijn excuses aan te bieden recht voor je gezicht want hij durft het alleen via de sms. Ik kan niet tegen dat soort mensen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Als hij dat wijf haat, waarom zat ze dan bij hem achter op zijn scooter? En ik zou tegen hem zeggen dat hij zijn excuses ergens kan steken waar de zon niet schijnt. Want hij durft eerst zijn mond niet open te trekken en hij heeft ook niet de ballen om zijn excuses aan te bieden recht voor je gezicht want hij durft het alleen via de sms. Ik kan niet tegen dat soort mensen

    Nou hun zijn beste vrienden zeg maar, en nadat ze dat gedaan had kregen ze dikke ruzie en nu nog steeds, en hij wil het wel recht in mijn gezicht zeggen want hij wou meteen nog langs komen en met me praten maar ik had er dus geen zin in. En nou zie ik hem morgen misschien, maarja echt belachelijk dit >< Ik denk gewoon dat ze echt mega jaloers is..


    Sometimes it's best not to care.