• Helaas stopt het nooit. Deze week heeft mijn klas uitwisselingen uit Spanje en blijkbaar was iedereen naar de pizzaria en ik was weer eens niet uitgenodigd. Ik heb echt een schijthekel aan mijn school en mijn leeftijdsgenoten en iedereen ugh.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ugh, wat naar. Buiten gesloten worden is echt heel erg vervelend. Heel veel knuffels voor jou.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik weet hoe het is om buitengesloten te worden door je eigen klas. Heel erg kut. Probeer het te negeren, want ze zijn je aandacht toch niet waard. Hopelijk gaat het snel beter, want dit verdien je niet! *big virtual hug*


    16 - 09 - '17

    en ja ik weet ook zeer goed hoe het is. Mijn middelbare school was een hel. Hou het nog even vol meis, wanneer je de juiste opleiding gaat volgen gaat het zeker weten goed komen. Daar gaan alleen maar jouw type mensen rondlopen en dan heb je in een keer heel veel vrienden. c:

    Ik zelf werd altijdddd buitengesloten op de middelbare school. Gepest en gewoon als een waardeloos mens gezien. Die tijd was een hel, ik woonde letterlijk 5 minuten te voet van mijn school vandaan en ik kwam bijna elke dag te laat. Want ik had een hekel aan school en ik had gewoon totaal geen motivatie om te gaan. Nu na 4 jaar door hel heb ik een grote stap gemaakt, ik ben aan een gamersopleiding begonnen. Ik heb niet geluisterd naar de mensen om mij heen. Zelfs bij deze keuze werd ik geestelijk mishandeld gewoon. "Je bent toch geen jongen" "What the fuck ben je serieus" "Er gaan alleen retards naar zulke scholen"
    Geloof me, als je iemand zoals mij bent zijn zulke woorden écht zwaar voor jou. Ik had zelfs een periode dat ik door deze mensen de opleiding niet meer eens wou volgen.
    Maar ik heb het toch gedaan, and you know what? It's the best fxcking decision I ever took in my entire life. Iedereen daar op de opleiding heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij en die mensen hebben allemaal hetzelfde interesse als jij. In mijn geval is dat Gamen (en tekenen).
    Nu loop ik stage bij een game bedrijfje en daaayum ik heb mijn toekomstige man al ontmoet denk ik c:

    Jouw tijd komt ook sweetheart, bijt nog even door. Studeren is echt leuk als je op het juiste plek terecht komt.

    I'm here for you, hug.

    Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen opvrolijken met mijn levensverhaal haha

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 7:20 ]

    Ik zit nog op het middelbare en het is een hel. Ik word altijd als ''die freak'' gezien. Niemand zegt wat tegen me of nodigt mij eens uit. Ik word ook buitengesloten en weet hoe het voelt.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Humn lastig. Ik weet zelf ook wel hoe het voelt om buitengesloten te voelen (al lag dat vaak meer aan mijzelf dan aan de rest). Maar ik moet zeggen dat ik mezelf ook wel eens betrap op buitensluiten. Maar op deze schaal is het wel erg lastig ja. Als iemand niet goed in de klas zou liggen (ik weet niet of dat gaande is ofzo) dan zou ik zeker dat persoon wel uitnodigen op zo'n uitje, want als je met de hele klas gaat is het echt lullig.


    ©1998

    Erso schreef:
    Ugh, wat naar. Buiten gesloten worden is echt heel erg vervelend. Heel veel knuffels voor jou.


    26 - 02 - '16

    Dat is echt heel naar. Ik word al een tijdje niet meer buitengesloten (behalve als we zelf groepjes moeten maken, dan blijf ik meestal over maar dat komt deels door mezelf) maar ik weet nog goed hoe dat is. Gewoon echt heel naar.


    obsessive rage

    Bedankt allemaal! Ik zit er gewoon echt even doorheen.

    @Erso
    Bedankt. ;3

    @Bagans
    Yup, ik probeer het ook te negeren. Ik weet best dat mensen soms niet zo aardige dingen achter mijn rug om zeggen, maar zolang ik ze niet hoor doet het me niks. It still sucks tho.

    @Crossbow
    Super dat je die stap hebt gezet! Ik hoop dat het wat beter wordt als ik ga studeren. Maar tbh houd ik me altijd vast aan het idee van "het wordt beter", terwijl het elk jaar eigenlijk steeds erger wordt. Ik zie echt heel erg op tegen de 2 jaar school die ik nog moet.

    @CanisRupus
    Sterkte. Sommige mensen vinden het nou eenmaal vreselijk als er mensen zijn die net iets anders zijn.

    @BlackAlpha
    Ja, het ligt ook een beetje aan mij. Ik praat niet graag en ik doe ook niet mijn best om echt vrienden te maken. Maar het is raar inderdaad dat ze me bij zoiets niet uitgenodigen. Vooral omdat mijn uitwisseling wel goed in de groep ligt en vast wel mee had gewild.

    @View
    Thanks you. ;3

    @WensAter
    Dat is fijn! Ik blijf ook altijd over met groepjes maken. Nog leuker is dat mijn school heel erg veel werk in groepjes doet, terwijl ik veel liever alleen werk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wauw, dat is echt heel erg kut.:/
    Je bent 10 keer meer waard dan hun!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat is echt vreselijk. Het enige dan ik kan zeggen is dat je na je middelbaar deze mensen gelukkig nooit meer moet zien... Daar ben je nu natuurlijk niet veel mee. Probeer het uit je hoofd te zetten door een leuke film te kijken en je er niets van aan te trekken. Mensen die jou zo respectloos behandelen, zijn het niet waard om aandacht aan te geven.
    *knuffel*


    The soul needs autumn.

    Dat is erg. Bij ons was er ook een meisje die altijd buitengesloten werd, omdat iedereen maar wat meedeed. Zo'n dingen vind ik echt zo erg. Niemand wilde dan zelfs met haar op de kamer liggen. Ik kende haar niet super - super goed, maar ik ben haar dan maar gaan zeggen dat ze bij mij/ons mocht slapen, eten... Ik ben ook zelf nog buitengesloten geweest op mijn eerste school, dus ik weet wel hoe dat voelt. En dan was er nog zo'n stomme trut waar ons halve jaar achteraan paradeert, uit dat meisje haar klas, die mij een neerwerpende blik toewierp, gewoon omdat ik met haar optrok. Ik was zò kwaad. De wereld zit jammergenoeg vol met dat soort mensen en mensen die bang zijn van die trutten. Je mag het niet persoonlijk nemen, ze willen er gewoon zelf bijhoren en zijn te laf om iets te doen. Zo'n respectloos volk is het niet waard. Hopelijk ben je niet al te gekwetst, want dat verdien je zeker niet. Zo'n mensen zijn echte sukkels en je mag er niet wakker van liggen! (:

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 19:29 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Pff, dit ken ik dus :o


    You are my piece of paradise.

    Het is ook nogal kut dat we nu in Amsterdam veel vrije tijd hebben. Ik loop nu een beetje met de groep mee maar ik zie wel dat niemand daar echt op zit te wachten. Echt leuk dit. :/


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Asher schreef:
    Het is ook nogal kut dat we nu in Amsterdam veel vrije tijd hebben. Ik loop nu een beetje met de groep mee maar ik zie wel dat niemand daar echt op zit te wachten. Echt leuk dit. :/


    Dat is vreselijk. Ik denk niet dat je er in dat geval veel aan zal kunnen veranderen. Het enige wat je kan doen, is een hoge mindset hebben en je leven er niet door laten verpesten. Mensen die anderen pijn doen, hebben zelf ergens pijn. Je moet jezelf erop blijven wijzen dat dit mensen zijn die met onzekerheden worstelen (als ze dit leuk vinden om te doen) en dat dit hun manier is om daarmee om te gaan. Het heeft niets te maken met jou, positieve mensen doen dat helemaal niet. Probeer er gewoon begrip voor te hebben, al mag je ze er best totaal voor verachten! Want het is en blijft verkeerd, maar zo kan je je er boven plaatsen en lijdt je er zo niet onder! Wat ook kan helpen is eens het achterste van je tong laten zien en ze goed op hun plaats zetten. Vaak houdt het op als je even assertief en wat brutaal bent, maar dat is niet voor iedereen en altijd even gemakkelijk!

    [ bericht aangepast op 19 april 2016 - 19:28 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Dat is vreselijk. Ik denk niet dat je er in dat geval veel aan zal kunnen veranderen. Het enige wat je kan doen, is een hoge mindset hebben en je leven er niet door laten verpesten. Mensen die anderen pijn doen, hebben zelf ergens pijn. Je moet jezelf erop blijven wijzen dat dit mensen zijn die met onzekerheden worstelen (als ze dit leuk vinden om te doen) en dat dit hun manier is om daarmee om te gaan. Het heeft niets te maken met jou, positieve mensen doen dat helemaal niet. Probeer er gewoon begrip voor te hebben, al mag je ze er best totaal voor verachten! Want het is en blijft verkeerd, maar zo kan je je er boven plaatsen en lijdt je er zo niet onder! Wat ook kan helpen is eens het achterste van je tong laten zien en ze goed op hun plaats zetten. Vaak houdt het op als je even assertief en wat brutaal bent, maar dat is niet voor iedereen en altijd even gemakkelijk!


    Op zich neem ik het ze niet eens heel erg kwalijk dat ze niet met me om willen gaan. Ik ben nou eenmaal best stil, en ik pas gewoon echt niet bij de type mensen die op mijn school rondlopen. Iedereen blowt en smoked en drinkt en gaat naar feestjes, en doen alsof ze al heel veel levenservaring hebben. Ik ben net iets braver en wat meer een "geek". Maar goed, dit is gewoon lullig voor mijn uitwisseling.

    Bedankt. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''