• One Direction lights up our world like nobody else <3333
    Ik ben One Direction zo dankbaar, zonder hun had ik jullie nooit ontmoet en was mijn leven volgens mij heel erg saai geweest.
    Sweeties, I love you al freaking much <3


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Doncaster schreef:
    (...)
    Ik ben nooit fan van Justin geweest ;D
    haha ja ik dus wel, en dan gaan mensen zeggen je bent fake fan geweest dit dat, ja ik kan er ook niks aan doen, Robin weet hoe erg fan ik van hem was.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Ik ben nooit fan van Justin geweest ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Cheeky schreef:
    (...)Ik vind dat ook ontzettend gezeik hoor. Ik vind ze allemaal gewoon leuk. Al vind ik 1D nu gewoon leuker. Ik weet niet wat het is :'D


    One direction owns de world, maar toch ben ik nog steeds trots dat ik naar Bieber ben geweest, AL moet ik toegeven ik dacht dat ik de bieberfever had tot ik de infection kreeg, die is way more erger, nu noemen ze me zelfs freak dat had ik met bieber niet hahahaha


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    (...)

    One direction owns de world, maar toch ben ik nog steeds trots dat ik naar Bieber ben geweest, AL moet ik toegeven ik dacht dat ik de bieberfever had tot ik de infection kreeg, die is way more erger, nu noemen ze me zelfs freak dat had ik met bieber niet hahahaha
    ja precies, ik ben blij dat ik hem gezien heb enzo maar One Direction, ik weet niet die zijn echt gewoon zo geweldig, daardoor is Justin gewoon weg gegaan


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    (...)ja precies, ik ben blij dat ik hem gezien heb enzo maar One Direction, ik weet niet die zijn echt gewoon zo geweldig, daardoor is Justin gewoon weg gegaan


    Ja zo is het bij mij ook, hahaha
    maar ik vind het niet erg, dan noemen ze maar fake, ik weet zelf hoe een fan ik ben geweest, maar blijkbaar was dieje fever maar tijdelijk haha


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    (...)

    Ja zo is het bij mij ook, hahaha
    maar ik vind het niet erg, dan noemen ze maar fake, ik weet zelf hoe een fan ik ben geweest, maar blijkbaar was dieje fever maar tijdelijk haha
    Zeggen ze zo: er is geen cure voor de bieber fever.
    Nou blijkbaar nu wel. ONE DIRECTION


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Chiam schreef:
    (...)

    Ja zo is het bij mij ook, hahaha
    maar ik vind het niet erg, dan noemen ze maar fake, ik weet zelf hoe een fan ik ben geweest, maar blijkbaar was dieje fever maar tijdelijk haha
    jup ik weet van mezelf dat ik een echte fan ben geweest, ik heb echt nog steeds respect voor hem enzo hoor het is nu niet; JA IK HAAT HEM DIT DAT, maar ik ben gewoon geen fan meer.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    (...)jup ik weet van mezelf dat ik een echte fan ben geweest, ik heb echt nog steeds respect voor hem enzo hoor het is nu niet; JA IK HAAT HEM DIT DAT, maar ik ben gewoon geen fan meer.


    Inderdaad zo is het bij mij ook ;)


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    (...)

    Inderdaad zo is het bij mij ook ;)
    haha wij zijn goed <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    (...)jup ik weet van mezelf dat ik een echte fan ben geweest, ik heb echt nog steeds respect voor hem enzo hoor het is nu niet; JA IK HAAT HEM DIT DAT, maar ik ben gewoon geen fan meer.
    Ik ben denk ik nog wel fan, maar niet een hele erge meer ofzo. Hij heeft ook al zo lang niets meer uit enzo. Ik dacht trouwens dat zn album ook 21 november uitkwam, mja.
    Ik vind ook dat de fame hem wat overneemt enzo.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    iHoran schreef:
    (...)haha wij zijn goed <3


    wat hebbne we nog allemaal gemeenschappelijk xd haha


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    (...)

    wat hebbne we nog allemaal gemeenschappelijk xd haha
    uhm, PIZZA <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Cheeky schreef:
    (...)Ik ben denk ik nog wel fan, maar niet een hele erge meer ofzo. Hij heeft ook al zo lang niets meer uit enzo. Ik dacht trouwens dat zn album ook 21 november uitkwam, mja.
    Ik vind ook dat de fame hem wat overneemt enzo.
    ja en dan die rap liedjes, echt verschrikkelijk, sorry ;$ ik haat hem echt niet, maar ik vind dat hij beter niet kan gaan rappen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    (...)uhm, PIZZA <3

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH, geen pizza :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iHoran schreef:
    (...)uhm, PIZZA <3


    WAT RUNS THE WORLD? ONE DIRECTION WITH PIZZA XD


    i'm broken, do you hear me.