• Hey Q'ers!

    Morgen heb ik mijn laatste schooldag op de middelbare school! Ik ga met wat vriendinnen verkleed als K3 en we hebben er natuurlijk heeeel veel zin in!
    We zijn momenteel bezig een playlist samen te stellen met K3-nummers. Hebben jullie nog tips? Liedjes die jullie vroeger leuk vonden? En stiekem nu nog steeds? (;

    En wat doen jullie eigenlijk allemaal op school altijd tijdens de laatste schooldag?


    Leef je liefde, lief je leven.

    De laatste schooldag? Hoe kan dat in april al? :'D Maar dat is een awesome idee, haha!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah superleuk! Gooi het klaslokaal onder met water en doe dat liedje, "Als het binnen regent" :'D
    Bij ons op school hebben ze bedacht om als examenstunt op school te slapen, maar dat zou buiten moeten omdat we niet in de school mogen. Ze hebben geen wc's etc geregeld dus ik weet nog niet of ik ga.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Monesi schreef:
    De laatste schooldag? Hoe kan dat in april al? :'D Maar dat is een awesome idee, haha!


    Jep, ik zit in mijn examenjaar. 12 mei begint dat, daarna heb ik dus eigenlijk pas echt zomervakantie! Maar ik heb vanaf nu gewoon geen lessen meer.


    Leef je liefde, lief je leven.

    Eledhel schreef:
    Ah superleuk! Gooi het klaslokaal onder met water en doe dat liedje, "Als het binnen regent" :'D
    Bij ons op school hebben ze bedacht om als examenstunt op school te slapen, maar dat zou buiten moeten omdat we niet in de school mogen. Ze hebben geen wc's etc geregeld dus ik weet nog niet of ik ga.


    HAHAHAHA oh dat lied vind ik zo verschrikkelijk he!
    Oh op school slapen lijkt me wel super gaaf! Kun je niet iets regelen dat het in de gymzaal mag ofzo? Onder toezicht van gymleraren? (Dat zijn vaak de chillste leraren haha)


    Leef je liefde, lief je leven.

    Nonversation schreef:
    (...)

    Jep, ik zit in mijn examenjaar. 12 mei begint dat, daarna heb ik dus eigenlijk pas echt zomervakantie! Maar ik heb vanaf nu gewoon geen lessen meer.


    Oh, zo, haha. Ik heb nooit ene reet verstaan van het Nederlandse examensysteem, lol. :'D Maar wat heb je dan vanaf nu?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb morgen m'n laatste lesdag en vrijdag kolderdag :Y)
    Ons thema is strijders dus we komen allemaal verkleed, gewapend met bellenblaaszwaarden en waterpistolen :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Monesi schreef:
    (...)

    Oh, zo, haha. Ik heb nooit ene reet verstaan van het Nederlandse examensysteem, lol. :'D Maar wat heb je dan vanaf nu?


    Hahah wat een raar gedoe ook he. Vanaf nu hebben we gewoon de tijd om te leren voor onze examens!


    Leef je liefde, lief je leven.

    Pontmercy schreef:
    Ik heb morgen m'n laatste lesdag en vrijdag kolderdag :Y)
    Ons thema is strijders dus we komen allemaal verkleed, gewapend met bellenblaaszwaarden en waterpistolen :')


    Hahahaha gaaaaf! Heel veel plezier vast! (:


    Leef je liefde, lief je leven.

    Dat heette bij ons kolderdag. Mijn oude middelbare school had het verboden, maar niemand hield zich eraan :'D.

    Mijn laatste schooldagen zullen waarschijnlijk gevuld worden met tentamens :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Dat heette bij ons kolderdag. Mijn oude middelbare school had het verboden, maar niemand hield zich eraan :'D.

    Mijn laatste schooldagen zullen waarschijnlijk gevuld worden met tentamens :').


    Haha, bij ons mag er ook heel veel niet. Een paar mensen hebben vannacht op het gymveld een lul gegraven, dus leraren zijn super boos en het halve programma wordt geschrapt...

    Oeff, succes met je tentamens!


    Leef je liefde, lief je leven.

    AFRIKA TOT IN AMERIKA TOT IN DE HIMALAYA TOT IN DE WOESTIJN


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Bij ons is de laatste dag, een dag als een ander haha.


    I wanna be a wizard!

    Leonardo. Favoriete liedje ooit:')
    Feest. Die is ook geweldig
    Heya mama.
    Mamasé
    Papapa
    Oma's aan de top
    Leonardo!!
    Oya lele
    Kuma he
    Liefdeskapitein
    LEONARDO!
    Teleromeo
    Ik ben een klein geel visje
    Van Afrika tot in Amerika (Alle kleuren van de regenboog)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Doe alsjeblieft een van de cliché groepsknuffels van de nieuwe K'tjes (en maak d'r een foto van). Die doen ze bijna altijd en het is echt hilarisch geworden, vind ik.
    Ik lieft Kus van de juf (van de nieuwere), maar ben verder ook gek op Papapa, Teleromeo en Feest.


    Deep inside, I've never felt alive

    IK BEN VERLIEFD OP LEONARDO LEONARDO DiCAPRIO


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly