• One Direction lights up our world like nobody else <3333
    Ik ben One Direction zo dankbaar, zonder hun had ik jullie nooit ontmoet en was mijn leven volgens mij heel erg saai geweest.
    Sweeties, I love you al freaking much <3


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Okaay ik krijg dus net te horen van een vriendin dat ze haar feest op 29 oktober gaat geven.. Maar 30 oktober heb ik met jullie al afgesproken en mijn ma zei: Ja je mag zondag niet weg als je naar dat feest gaat.... fack..


    What's so bad about being different?

    iHoran schreef:
    haha ik vertelde zo dat Robert Pattinson en Ashley Greene naar Belgie komen tegen mn zus, en nu wilt ze erheen.

    Daar zou ik dus echt nooit naar toe willen gaan ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsFood schreef:
    Okaay ik krijg dus net te horen van een vriendin dat ze haar feest op 29 oktober gaat geven.. Maar 30 oktober heb ik met jullie al afgesproken en mijn ma zei: Ja je mag zondag niet weg als je naar dat feest gaat.... fack..

    Aawh, dat soort momenten zijn echt kut als je het hoort D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    eetsmakelijk dochter ! <222222222


    i'm broken, do you hear me.

    oh ja op die foto in de begin post belde Liam met me, vamdaar die lach ofcourse xd


    i'm broken, do you hear me.

    NiallsFood schreef:
    Okaay ik krijg dus net te horen van een vriendin dat ze haar feest op 29 oktober gaat geven.. Maar 30 oktober heb ik met jullie al afgesproken en mijn ma zei: Ja je mag zondag niet weg als je naar dat feest gaat.... fack..
    fuck, en nu?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chiam schreef:
    oh ja op die foto in de begin post belde Liam met me, vamdaar die lach ofcourse xd
    Wat raar. Hij belde mij ook toen?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NiallsFood schreef:
    Okaay ik krijg dus net te horen van een vriendin dat ze haar feest op 29 oktober gaat geven.. Maar 30 oktober heb ik met jullie al afgesproken en mijn ma zei: Ja je mag zondag niet weg als je naar dat feest gaat.... fack..

    NOOO D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    jezus wat een gezeik over Beliebers die nu fan zijn geworden van One Direction, dat hun fake fans waren blabla, ik had het ook maar ik was gewoon echt fan van hem, maar dat is gewoon over gegaan.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chiam schreef:
    oh ja op die foto in de begin post belde Liam met me, vamdaar die lach ofcourse xd

    Uhu, en Niall zit na te zwijmelen over mijn gesprek met hem :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Okaay ik moet dus kiezen van mijn ma en ik heb al tegen die vriendin gezegt dat ik bijna zeker weten niet kom. Want ik had met jullie al eerder afgesproken.. Dus dan maar geen feest.. Dus DON'T WORRY HONEYS! ik ben 30 oktober gewoon in Utrecht


    What's so bad about being different?

    iHoran schreef:
    jezus wat een gezeik over Beliebers die nu fan zijn geworden van One Direction, dat hun fake fans waren blabla, ik had het ook maar ik was gewoon echt fan van hem, maar dat is gewoon over gegaan.

    Ik ben nooit fan van Justin geweest ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NiallsFood schreef:
    Okaay ik moet dus kiezen van mijn ma en ik heb al tegen die vriendin gezegt dat ik bijna zeker weten niet kom. Want ik had met jullie al eerder afgesproken.. Dus dan maar geen feest.. Dus DON'T WORRY HONEYS! ik ben 30 oktober gewoon in Utrecht

    Dit vind ik zwaar klote voor je! Maar ik ben echt heel blij dat je de 30e gewoon komt*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NiallsFood schreef:
    Okaay ik moet dus kiezen van mijn ma en ik heb al tegen die vriendin gezegt dat ik bijna zeker weten niet kom. Want ik had met jullie al eerder afgesproken.. Dus dan maar geen feest.. Dus DON'T WORRY HONEYS! ik ben 30 oktober gewoon in Utrecht
    AHW JIJ BENT ECHT ZO LIEF HE <3333
    mijn vriendin was zoooo boos op me, mijn beste vriend en zij zijn op de zelfde dag jarig, ik had al beloofd dat ik naar zijn verjaardag ging, vraagt die vriendin op de dag van haar verjaardag; kom je vanavond ook naar mij toe? ik zeg; nee ik moet al naar hem toe, is ze helemaal boos op mij geworden omdat ik haar al langer zou kennen dan hem en dat ik naar haar verjaardag zou moeten komen en alles.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    jezus wat een gezeik over Beliebers die nu fan zijn geworden van One Direction, dat hun fake fans waren blabla, ik had het ook maar ik was gewoon echt fan van hem, maar dat is gewoon over gegaan.
    Ik vind dat ook ontzettend gezeik hoor. Ik vind ze allemaal gewoon leuk. Al vind ik 1D nu gewoon leuker. Ik weet niet wat het is :'D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.