• One Direction lights up our world like nobody else <3333
    Ik ben One Direction zo dankbaar, zonder hun had ik jullie nooit ontmoet en was mijn leven volgens mij heel erg saai geweest.
    Sweeties, I love you al freaking much <3


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsFood schreef:
    Okaay ik krijg dus net te horen van een vriendin dat ze haar feest op 29 oktober gaat geven.. Maar 30 oktober heb ik met jullie al afgesproken en mijn ma zei: Ja je mag zondag niet weg als je naar dat feest gaat.... fack..


    nooo nooo nooo ;(


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsFood schreef:
    Okaay ik moet dus kiezen van mijn ma en ik heb al tegen die vriendin gezegt dat ik bijna zeker weten niet kom. Want ik had met jullie al eerder afgesproken.. Dus dan maar geen feest.. Dus DON'T WORRY HONEYS! ik ben 30 oktober gewoon in Utrecht


    oww ooow
    yes yes yes yes yes (yeah)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    zo een vriendin van mij moest net helemaal lachen omdat dit;

    zij zegt; ik wil guus
    ik zeg; guus kom naar huus want de koeien staan op springen, de varkens motten vreten en de oogst moet van het land

    en daarvoor zei ik dit omdat we over pizza aan het praten waren;

    DE PIZZA HUT DE PIZZAHUT KENTUCKY FRIED CHICKEN EN DE PIZZAHUT MCDONALDS MC DONALDS KENTUCKY FRIED CHICKEN EN DE PIZZATHUT MC DONALDS MC DONALDS KENTUCKY FRIED CHICKEN EN DE PIZZAHUTTT


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chiam schreef:
    (...)

    inderdaad hahahaha, dat is een slimme opmerking van je ;D
    JIJ MOET OOK MOGEN ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    zo een vriendin van mij moest net helemaal lachen omdat dit;

    zij zegt; ik wil guus
    ik zeg; guus kom naar huus want de koeien staan op springen, de varkens motten vreten en de oogst moet van het land

    en daarvoor zei ik dit omdat we over pizza aan het praten waren;

    DE PIZZA HUT DE PIZZAHUT KENTUCKY FRIED CHICKEN EN DE PIZZAHUT MCDONALDS MC DONALDS KENTUCKY FRIED CHICKEN EN DE PIZZATHUT MC DONALDS MC DONALDS KENTUCKY FRIED CHICKEN EN DE PIZZAHUTTT

    HAHAHA DAT IS ZO'N LIEDJE DAT IK VROEGER ALTIJD LUISTERDE EN ER ZAT TOCH OOK ZO'N DANSJE BIJ, WACHT IK GA HEM OPZOEKEN (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iHoran schreef:
    (...)JIJ MOET OOK MOGEN ):


    Ergens denk ik wel dat ik zal mogen hoor, dankzij dat filmpje dat je voor me hebt gemaakt hahahaha. Zo beseft die moeder van me da ge geen enge vent bent xd hahaha maar dan is de vraag wanneer en waar woon je ook weer precies, ik was te tam het te straks terug te lezen :$


    i'm broken, do you hear me.


    SANNE DEZE :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iHoran schreef:
    zo een vriendin van mij moest net helemaal lachen omdat dit;

    zij zegt; ik wil guus
    ik zeg; guus kom naar huus want de koeien staan op springen, de varkens motten vreten en de oogst moet van het land

    en daarvoor zei ik dit omdat we over pizza aan het praten waren;

    DE PIZZA HUT DE PIZZAHUT KENTUCKY FRIED CHICKEN EN DE PIZZAHUT MCDONALDS MC DONALDS KENTUCKY FRIED CHICKEN EN DE PIZZATHUT MC DONALDS MC DONALDS KENTUCKY FRIED CHICKEN EN DE PIZZAHUTTT
    DIE VAN GUUS GAAT MN BROERTJE ALTIJD ZINGEN D: MET ZO'N GRONINGS BOEREN ACCENT


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik voel me genegeerd xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Chiam schreef:
    (...)

    Ergens denk ik wel dat ik zal mogen hoor, dankzij dat filmpje dat je voor me hebt gemaakt hahahaha. Zo beseft die moeder van me da ge geen enge vent bent xd hahaha maar dan is de vraag wanneer en waar woon je ook weer precies, ik was te tam het te straks terug te lezen :$
    uhm het is sowieso in de kerstvakantie - die van jou is toch tegelijk met ons? - en dan ga ik vragen of jullie mogen blijven slapen, maar je moet dan met de trein naar Bergen op Zoom en dan gaan we waarschijnlijk met de bus naar Sint-Maartensdijk, omdat we anders met teveel zijn voor in de auto.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Houis schreef:
    ik voel me genegeerd xd

    Neeeeh, zo moet je je niet voelen ;d


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iHoran schreef:
    (...)uhm het is sowieso in de kerstvakantie - die van jou is toch tegelijk met ons? - en dan ga ik vragen of jullie mogen blijven slapen, maar je moet dan met de trein naar Bergen op Zoom en dan gaan we waarschijnlijk met de bus naar Sint-Maartensdijk, omdat we anders met teveel zijn voor in de auto.


    Oke ik snap het, ik ga het laten lukken
    en willen ze me niet alleen laten reizen moeten ze me maar naar je brengen
    ZE MOGEN ME NIET TEGNEHOUDEN hahahaha


    i'm broken, do you hear me.

    NiallsNandos schreef:

    SANNE DEZE :'D


    HAHAHAHAHAHA OMG!xD
    daar heb ik vroeger ooit een keer op gedanstxD


    What's so bad about being different?

    NiallsNandos schreef:

    SANNE DEZE :'D
    FABIENNE IK GA HIER ECHT KEIHARD STUK MAAR IK HEB SPIERPIJN IN MIJN BUIK DUS LACHEN DOET PIJN AHHAHAHAHAHHAHAHA VOORAL DAT BEGIN; DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE PIZZAHUT


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Houis schreef:
    ik voel me genegeerd xd


    das niet de bedoeling hoor, ik ben weer met tien dingen tegelijk bezig,
    en je weet wel wat dat bij mij betekend eh? - ik kan dat niet xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.