• Er is een jongen die helemaal gek van mij is, maar hij woont in Bolivia.
    Nou heeft hij dit filmpje voor me gemaakt, en ik vind het zo lief! Maar ik ben niet verliefd op hem, ik vind het alleen leuk dat hij zoveel moeite voor me wilt doen, dat vind ik echt schattig. Maar wat moet ik nu doen? Ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen om te zeggen dat ik hem eigenlijk niet leuk vind...
    klik voor filmpje


    | Reality is for people that lack imagination |

    Anhysbys schreef:
    Je zult het hem toch moeten zeggen uiteindelijk...


    Firm believer of all that is magic

    Je zult het gewoon moeten zeggen, als je het later zegt is het ook zo sneu. Valse hoop heet zoiets.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Applejack schreef:
    Het is echt erg, dat ik dat filmpje niet kan kijken, zonder in de lach te schieten ;x It's so bad.. so very bad.. Maar wel lief.

    Ik zou het hem toch maar gaan zeggen, anders hou je hem aan het lijntje. Zo zullen jullie je allebei slecht gaan voelen, dus je zult hem toch daadwerkelijk moeten gaan zeggen.


    Jaja, ik heb dus ook zo'n jongen uit Indië. Mohit, en hij wil steeds met me praten over de chat. Zo grappig, maar ik vermijd hem gewoon. Best grappig. Maar aan mij heeft hij nog niet letterlijk z'n liefde betuigd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het best wel schattig, maar je kan niet zo met zijn gevoelens spelen. Ik had ooit iemand in Ierland maar dat liep ook stuk...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    beetje vaag dat hij jou nu al zo leuk vind, zonder je echt gezien te hebben, maar ach. Anywayz je kunt hem beter de waarheid vertellen^^
    - heb niks tegen internet relaties hoor, ken mijn vriend ook van het internet :P-


    I solemny swear i am up to no good

    zeg hem de waarheid, dus ondanks dat hij dat filmpje voor je heeft gemaakt je gewoon vrienden wilt blijven.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Negligible schreef:
    Als je niet met zijn gevoelens wil spelen zal je het hem toch moeten zeggen


    Hope goes lost but never dies.