• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Mijn laatste reactie:


    Barnabas schreef:
    (...)
    HAHA. Nieuwe krantenkoppen: Lullen worden massaal afgebeten!

    Omfg, dat zou echt vreselijk zijn.
    Het zijn dick eaters!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dominant trouwens, Veels te weinig doms hier.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Dominant trouwens, Veels te weinig doms hier.

    Ik ben ook dominant, maar ik ben nog maagd. :'DVoorlopig blijft dat ook nog wel even zo, lolol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik ben ook dominant, maar ik ben nog maagd. :'DVoorlopig blijft dat ook nog wel even zo, lolol.

    Het heeft geen haast, maar dan is het wel lastig om te zeggen of je een Dom of een Sub bent. Het is anders als je op die manier je overheersing moet waarmaken, genot put uit de controle.

    Dan moet ik wel zeggen dat je soms aangenaam verrast kan worden.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 1:16 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    (...)
    Het heeft geen haast, maar dan is het wel lastig om te zeggen of je een Dom of een Sub bent. Het is anders als je op die manier je overheersing moet waarmaken, genot put uit de controle.

    Dan moet ik wel zeggen dat je soms aangenaam verrast kan worden.

    Well, even vanuit mezelf gesproken. I'm a virgin maar ik weet redelijk zeker dat ik sub ben. Daar kwam ik als kind achter door rollenspellen XD.
    En het schijnt inderdaad dat doms in de minderheid zijn over 't algemeen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Villique > Thicke, catagorie submissive


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    mijn topics


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hashirama schreef:
    (...)
    Well, even vanuit mezelf gesproken. I'm a virgin maar ik weet redelijk zeker dat ik sub ben. Daar kwam ik als kind achter door rollenspellen XD.
    En het schijnt inderdaad dat doms in de minderheid zijn over 't algemeen.

    Wie wil nou niet zijn of haar partner slaan en domineren? (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou zijn als het erop aankomt... :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou zijn als het erop aankomt... :')
    Probeer het? /wbw


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:

    Hoe kan slaan nou sexy zijn?
    Als ik word geslagen tijdens de seks zou ik hem waarschijnlijk het raam uitdonderen om daarna hem nog een trap na te geven. Maar ja. Ik ben ook zeer opvliegend.


    Ik denk dat het ook wel iets is wat je moet leren. Een paar jaar geleden had ik ook niets met de (BD)SM wereld. Nadat ik er meer over ben gaan lezen -en in het begin zelfs niet begreep hoe mensen pijn 'lekker' konden vinden- is het me uiteindelijk toch gaan intrigeren. Op een begeven moment ben ik gewoon naar opstandigheid gaan verlangen. Ik ben van nature heel dominant, onderdanig kan ik ábsoluut niet zijn namelijk, behalve als ik een zwáár optandige onderdanige kan zijn, dan is het leuk. Ik houd van het machtsspelletje, het vechten om wie welke plaats heeft, een dom en een opstandige sub; ik ben er van gaan houden.


    Bad decisions make good stories.

    [Mijn topics]

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wie wil nou niet zijn of haar partner slaan en domineren? (krul)

    Nou... ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar ik krijg zeg maar een bepaalde soort 'rush' als iemand me vast heeft in een bepaalde context :D. How to explain that, subs should know lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wie wil nou niet zijn of haar partner slaan en domineren? (krul)



    ik....en ik wil ook niet dat iemand dat bij mij doet


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hashirama schreef:
    (...)
    Nou... ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar ik krijg zeg maar een bepaalde soort 'rush' als iemand me vast heeft in een bepaalde context :D. How to explain that, subs should know lol.

    I know what you mean. ^^


    You are beautiful, you are love.