• Hoi.

    Ik vraag me af of dit in elke stad gebeurt.
    Ik ken dus serieus mensen van 13/14 die elke dag blowen en kinderen van 15/16 die aan de XTC zitten. En ik weet ook wie ze dat geeft. Dat is een goede vriend van zowel mij als mijn vriend. Die gozer is net 19. Die anderen zijn ook vrienden van me. Zo'n alternatieve bende, weet je wel.
    Ik kan hier ECHT niet tegen. Ik snap niet wat er nou zo leuk is aan drugs. Mijn vriend en ik gaan nu ook niet meer naar ''de groep'' toe, omdat wij het niet kunnen accepteren dat ze kleine kinderen (in mijn ogen) gewoon die troep voeren..

    Ik vraag me dus af wat ik moet doen, want ik maak me zorgen. Mijn vriend en ik gaan er nu 's weekends af en toe kijken, maar al die kleintjes zo stoned zien dat ze niks meer kunnen..
    Gebeurt dit ook in andere steden? .___.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    bij mij in de klas zijn er ook kinderen die af en toe blowen en die zijn 14/15 ik heb er geen problemen mee


    (Be)lieve in (you)rself

    Geen idee. Ik houd me daar niet mee bezig. _O_
    Maar dit is echt gewoon te erg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, soms zie ik wel kinderen van 13/14 jaar die dat doen. En ik woon zelf niet in de stad maar zoiets als in de middle of nowhere.


    <3

    Gebeurt overal, hoor. Ik moei me er niet meer mee; zij belanden uiteindelijk in de goot door een verslaving/tekort aan werkende hersencellen, therefore no job.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assen? Hm, ik weet niet of het ook in Den Haag gebeurt, niet in mijn buurt in ieder geval. Want als ik iets zielig vind, is het wel in je tienerjaren aan de drugs beginnen. .___________.


    wth.

    Ik blowde zelf op mijn 15e ook. En als ik daaraan terug denk, denk ik ook echt 'waar de fuck was ik mee bezig?' :W Al vind ik blowen nog vrij onschuldig, andere zooi heb ik nooit gebruikt.
    Je moet gewoon wachten met die shit, als je het écht per se wil proberen moet je dat maar op je 18e doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    -Denkt aan de 11 jarige meiden die denken dat ze 16 zijn, en de 14 jarige die er stoned bij zitten in de klas-
    Ja hier ook.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Belachelijk...

    In een dorp hier dichtbij gaat eht zelfs zo ver dat de meisjes blowjobs geven. Overdag. Midden op straat. Terwijl ze 13 zijn. *facepalms*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Die kerel moeten ze arresteren. Het is illegaal om drugs te dealen aan mensen onder de 18 (dacht ik)!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Die kerel moeten ze arresteren. Het is illegaal om drugs te dealen aan mensen onder de 18 (dacht ik)!

    ...Drugs dealen is sowieso illegaal, doos. Tenzij de drugs worden verkocht in coffeeshops oid.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    ...Drugs dealen is sowieso illegaal, doos. Tenzij de drugs worden verkocht in coffeeshops oid.


    Als je er "scheikunde-" voor plakt, heb je de bijnaam die de meeste mensen mij geven en waarmee ik al drie jaar lang gepest word. Ik heb in ieder geval wel een doos xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Onze 'alto bende' is eigenlijk helemaal niet met drugs bezig en heel gezellig. Het is natuurlijk sowieso niet goed, maar op 13-16 jaar vind ik het wel echt ernstig.


    i put the fun in funeral

    Vrienden van mij blowen ook, alleen die zijn 16 plus. En dat moeten ze lekker zelf weten :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nou ja hier in mijn stad, Amsterdam btw, gebeurd dat wel. Maar ik zie het niet, en die kinderen kiezen der zelf voor weetje. Als hun ouders niet voor hun willen zorgen ga ik me er niet mee bemoeien omdat ze het zelf willen, en ze worden zeker niet gedwongen, naja sommige wel en sommige niet.
    En wat je misschien kan doen is naar de politie bellen ofzo?? Als je der echt niet tegen kan kan je altijd wel de politie bellen ik bedoel maar. Het zijn nog wel "kleine" kinderen ja.

    Ik vind die leeftijd verschrikkelijk. Net alsof mijn nichtje of broer nu al zouden zitten blowen. Ik moet er niet aan denken.
    Sowieso ben ik er niet voor, maar als je +16 of +18 bent, dan doe je maar wat je wilt.
    Het is erg dat iemand van 19 dealt aan die kinderen, ze weten amper waar ze mee te maken hebben


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right