• Hoi.

    Ik vraag me af of dit in elke stad gebeurt.
    Ik ken dus serieus mensen van 13/14 die elke dag blowen en kinderen van 15/16 die aan de XTC zitten. En ik weet ook wie ze dat geeft. Dat is een goede vriend van zowel mij als mijn vriend. Die gozer is net 19. Die anderen zijn ook vrienden van me. Zo'n alternatieve bende, weet je wel.
    Ik kan hier ECHT niet tegen. Ik snap niet wat er nou zo leuk is aan drugs. Mijn vriend en ik gaan nu ook niet meer naar ''de groep'' toe, omdat wij het niet kunnen accepteren dat ze kleine kinderen (in mijn ogen) gewoon die troep voeren..

    Ik vraag me dus af wat ik moet doen, want ik maak me zorgen. Mijn vriend en ik gaan er nu 's weekends af en toe kijken, maar al die kleintjes zo stoned zien dat ze niks meer kunnen..
    Gebeurt dit ook in andere steden? .___.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PrincesSnape schreef:
    Geen idee. Ik houd me daar niet mee bezig. _O_
    Maar dit is echt gewoon te erg.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Basecca schreef:
    (...)

    Als je er "scheikunde-" voor plakt, heb je de bijnaam die de meeste mensen mij geven en waarmee ik al drie jaar lang gepest word. Ik heb in ieder geval wel een doos xD

    Goh 't zou wat zijn als je dat niet had.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Goh 't zou wat zijn als je dat niet had.


    Jij moet niet zoveel denken (N), nu lig ik weer in een deuk om jou en dat gebeurt de laatste tijd eng vaak O_O


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    vroeger dacht ik altijd van ik ga dat nooit doen enzo maar serieus als je het gwn een paar keer probeert vind je het egt niet zo erg meer als je nu denktxD

    Ik had een jongen in mijn klas die bijna elke dag dronken of stoned in de klas zat, maar verder weet ik het niet. Ik ben daar te braaf voor.


    Destroy what destroys you.

    Niet alleen in steden, ook in dorpjes. :/ And there's nothing you can do :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een jongetje uit mijn klas (13) zit aan de sigaretten en een meisje (15) aan de wiet. Reden? Aandachts-tekort. Over het algemeen, willen die kinderen aandacht of proberen ze zo populair of stoer gevonden te worden. De reden ligt psygisch, daar kun jij niets aan doen.

    Ik heb zelf ook wel eens flippend in een hoekje gezeten, smekend om iemand die me toen iets van een sigaret in handen zou drukken, het is niet gebeurt, gelukkig. Maar het kan ook een ontsnapping aan stress zijn. Die kinderen willen het gewoon, de eerste omdat die gewoon het leven niet meer aan kan, alleen en de kinderen die volgen willen er bij horen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 17:45 ]


    Let it come and let it be

    jaa dat begint normaal te worden ofzo..
    net als sex met iedereen hebben.
    en half naakt uitgaan.
    blowen.
    drugs gebruiken.
    is normaal vanaf je 12de..

    jaa de wereld gaat de verkeerde kant op.

    NEE WACHT! is die al gegaan.. :|

    PrincesSnape schreef:
    Geen idee. Ik houd me daar niet mee bezig. _O_
    Maar dit is echt gewoon te erg.

    Ik doe het in elk geval niet, en ik ken ook geen mensen die dat doen. Of toch zeker niet in die maten. (cat)
    En trouwens, xtc is echt... Je mag nu voor mijn part elke drug nemen die je wilt, als je zo graag stoer wilt doen, maar van xtc blijf je af. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat gebeurt in heel Nederland en is eigenlijk gewoon normaal. Je kunt er niets aan doen als ze zelf het probleem niet inzien. Laat ze dus maar gewoon hun kop stoten. Gebeurt vanzelf wel een keer :)


    Bored.

    Ja, daar ken ik er genoeg van. Ik word als 'braafkindje' gezien omdat ikvniet heb gedronken op mijn 14e. Terwijl ik er dus geeoon een paar ken die ieder weekend zich bezatten. I mean; come on. En ik ken er ook genoeg in aanraking komen met drugs. Nou, mij niet gezien. Echt niett. En ik woon gewoon in een dorp

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 18:10 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Kleine kinderen? Lieve schat, je bent zelf ook 16 haha :'D Maargoed, ik weet niet hoe dat mij in de stad is. Ik woon er niet :W


    -

    Ik geloof niet dat dat bij ons veel gebeurt, maar eigenlijk zou ik het niet echt zeker weten. Ik leef nou niet bepaald in dat wereldje.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    PrincesSnape schreef:
    Geen idee. Ik houd me daar niet mee bezig. _O_
    Maar dit is echt gewoon te erg.


    I was an angel living in the garden of evil