• Even snel, weet iemand waar (en óf) je goedkoop een onesie kan halen? (<€10) Ik wil namelijk even een grapje uithalen met mijn moeder.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 18:41 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Primark?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Primark?

    Zit hier niet in de buurt, helaas.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ze hadden het laatst bij de aldi of lidl. Ik gok de Aldi, maar ik weet het niet meer zo goed uit mijn hoofd. Verder heb ik ook geen flauw benul van de prijs, maar ik gok erop dat het vast niet heel erg duur zou zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat voor grap wil je uithalen dan?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Wat voor grap wil je uithalen dan?

    Als ik 't vertel dan klinkt 't vast niet zo leuk, maar goed. Ze heeft 't al heel lang over een 'huispak'. Maar dan meer in de trant van een lekkere broek + trui/vest. Dus ik dacht, een huispak kan je krijgen ook. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je hebt ze ook wel bij de kruidvat soms


    Firm believer of all that is magic

    Hebben ze dat misschien niet in de action of zo?


    16 - 09 - '17

    Ik heb iets langer dan een maand geleden een zebraonesie gekocht bij de Zeeman. Mijn moeder meende zich te herinneren dat daar toen onesies te koop waren nadat ik haar had gevraagd of zij dat toevallig wist. Maar er waren toen nog maar twee over. De ene was te klein en de ander veel te groot. Dus heb ik maar de grootste genomen. Maar ik denk dat die daar nu niet meer zijn. Misschien de Big Bazar? Daar heb ik ze ook wel gezien.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik zal eens sneupen. Dankjulliewel!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb mijn onesie via boohoo.com, maar daar zijn ze niet onder de 10 euro..


    Alleen maar tranen van geluk

    Moth schreef:
    (...)
    Als ik 't vertel dan klinkt 't vast niet zo leuk, maar goed. Ze heeft 't al heel lang over een 'huispak'. Maar dan meer in de trant van een lekkere broek + trui/vest. Dus ik dacht, een huispak kan je krijgen ook. :Y)


    Hahahaha :'D
    Ik zou haar gezicht wel willen zien dan :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]