• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij Jirachi of bij Caine. Ook kun je het vragen aan Leave en aan Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Renesmee = LostPromises 3de x
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.



    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Én Alice is in Villa Cullen.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [iemand zei net tegen me toen ik naar Lucy ging die daarna verwijderd is dat ze in het bos waaren. oke dan thuis doe ik het wel opnieuw./]
    bella
    Ik liep de trap af. Ik keek naar buiten waar de zon scheen een paar wolven zaten buiten. Toen zag ik Carlilse en Lucy. 'Lucy' riep ik blij. Haar ogen vulde met angst en ze sprong weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jeuj, en van buiten klopt ook ;D iedereen weer bij?
    Ow, Carmen zit op vliegveld, te wachten op volgend vliegtuig richting Dubai. Daar zijn toch Irina en Tanya?]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Ja en Vladimir en Stefan zijn ook nog in Dubai.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [Ja en Vladimir en Stefan zijn ook nog in Dubai.]

    [Jeuj ^^]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Zo grappig dit iedereen is de draad kwijt en ik weet het allemaal precies.... normaal is dat andersom]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ik weet alleen waar mijn personages zijn maar blijkbaar is Leave er niet, want Sam praat nu tegen iemand die er niet is D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    Een vrouw kwam gillend van blijdschap op me afgerend. 'LUCY!!' Gilde ze blij. Ik schrok me rot en rende van haar weg. Ik was bang ik kende haar niet ik snapte niets meer van mijn leven. Hulpeloos keek ik naar Carlisle.

    Dany.
    Hopeloos zocht ik naar Avery. Waar was ze? Weer riep ik haar naam terwijl ik over het strand liep. 'AVERY!!' Riep ik zo hard als ik kon. Ik wist zeker dat het op het hele strand te horen was.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Embry
    Ik stond op en ging opzoek naar Elena. Al snel zag ik haar zitten te genieten van de zon.
    'Heey Sweety.' Ik gaf een kus op haar kruin en plofte naast haar.
    'Dus we gaan naar het strand he?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Carlisle
    Ik knikte haar geruststellend toe. "Rustig maar, dat is je nieuwe moeder. Ze heeft je geadopteerd en ze is blij je te zien."

    Sam Uley
    "AVERY!" hoorde ik opeens een jongensstem schreeuwen. Wie was dat? En wáárom riep hij Avery's naam? Als antwoord gromde ik terug, hopend dat het hem afschrikte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Moest ineens eten, maar ben er weer ;d]

    Elena
    Ik glimlahte. 'Embry.' Riep ik vrolijk, en draaide me naar hem om. Het strand zou perfect worden.

    Avery
    'Ik kan niet mee naar huis. Je wil straks niet eens meer dat ik thuiskom.' Zeg ik zachtjes, en zucht.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 18:51 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Quil
    Opeens stond Embry op en ging ervandoor. Claire keek hem na. "Wat gaat hij doen?" "Geen idee." Ik haalde mijn schouders op en ging verder met Claire irriteren.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Hey, m'n dochter is terug. Goede timing 8D]

    Sam Uley
    Ik dook met mijn kop onder haar arm en probeerde haar mee trekken. Waarom zou ik haar niet meer thuis willen? Wat voor vader dacht ze wel niet dat ik was?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Claire
    Ik hoorde iets over het strand, en sprong op. 'Wij ook Quiw! Ik wil ook naar het strand!' Kirde ik vrolijk, en sprong op en neer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    baella
    'rustig maar het is je nieuwe adoptie moeder ze is blij je te zien' zei Carlisle. Ik keek hem verbaasd aan. wat was er aan de hand. Met angst in haar ogen kwam ze een stapje dichterbij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan