• We moeten met school aan de junior journalisten wedstrijd meedoen. Dat is een schrijfwedstrijd. Maar omdat die stomme thema's mij nooit liggen, ga ik jullie iets vragen^^

    Zou iemand een verhaal willen maken met het thema, de tijd van toen, dus over het verleden. Laat Tokio Hotel er alstublief uit.
    Dit is dus niet verplicht om mij te helpen.
    Het mag ook een idee zijn.
    Als ik jou verhaal eruit kies. Dan zet ik een serie van jou naar keuze in de spothlights


    Misschien lijkt dit op een schrijfwedstrijd van q. ofzo. Als dit (volgens de mods) een schrijfwedstrijd is zeg het dan maar... Want ik wil de regels overtreden fzo.
    Alvast bedankt.





    Only losers can act the way you do

    Dit is inderdaad een soort schrijfwedstrijd. Daarbij is het zwak om iemand anders voor jou een verhaal te laten schrijven en er misschien nog mee te winnen ook. Wat je nu doet/gaat doen is pure plagiaat.


    Bored.

    Euhm,,
    Ik wil je best helpen, maar ik weet niet of het vandaag lukt ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Hhm, als ik iets weet zal ik eens voor je kijken, maar heb un beetje weinig inspii op het moment (A)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Owh, ik lees het nu pas goed xD
    Bij nader inzien schrijf ik tog niet, want het moet jou verhaal zijn, niet dat van een ander. En daarbij het een repetitie morgen waar ik nog niet voor geleerd heb xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Inderdaad.
    [/slotje]


    Bored.