• Sorry, maar ik vind dat ze zichzelf best voor schut zet ;$ Dus ik lach haar al volop uit, want ik mag dr niet.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 22:49 ]


    To infinity and beyond •

    zayntastic schreef:
    (...)

    Deze vind ik gewoon leuk. Die van Gomez slaat gewoon honderd keer nergens op, ook als je naar de tekst luistert. Ze kan niet rappen en ze moet het gewoon ook niet doen. That's it.


    Ja alsof Eva wel kan rappen. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    TheBoys schreef:

    Zo serieus!

    Zie je, alle filmpjes van de EMA's zijn zo, dus waarom mag zij niet zo'n filmpje maken?

    Tuurlijk wel, maar wij mogen het toch belachelijk vinden hoe zij(en ook andere maar daar gaat dit topic niet over) doet?
    Wat is tegenwoordig toch iedereens probleem. Waarom mag niemand meer een andere mening hebben en deze geven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Tuurlijk wel, maar wij mogen het toch belachelijk vinden hoe zij(en ook andere maar daar gaat dit topic niet over) doet?
    Wat is tegenwoordig toch iedereens probleem. Waarom mag niemand meer een andere mening hebben en deze geven.


    Het gaat er gewoon om dat sommige -de meeste- iemand beoordelen op wat ze horen en niet meer op feiten en de werkelijkheid.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind 'm best wel vet, en ik mag dr dus echt niet :'D

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ja alsof Eva wel kan rappen. :W


    Haha nee, maar Eva Longoria is gewoon een leuke vrouw en dat is iets - naar mijn mening - wat Selena Gomez gewoon niet is.


    To infinity and beyond •

    Orchideous schreef:
    (...)

    Het gaat er gewoon om dat sommige -de meeste- iemand beoordelen op wat ze horen en niet meer op feiten en de werkelijkheid.

    Tuurlijk oordelen mensen andere op wat ze horen, dat is toch logisch? Waar moet je iemand anders op oordelen.
    Of bedoel je roddels?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Tuurlijk oordelen mensen andere op wat ze horen, dat is toch logisch? Waar moet je iemand anders op oordelen.
    Of bedoel je roddels?


    Gewoon, in het algemeen. Maar dat is misschien omdat ik me niet snel laat leiden door roddels en vooroordelen dat ik hier zo over denk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Gewoon, in het algemeen. Maar dat is misschien omdat ik me niet snel laat leiden door roddels en vooroordelen dat ik hier zo over denk.

    Ik denk er het zelfde over, qua roddels dan. Daarom luister ik er nooit na er ken ik ze ook niet. Maar als ik dit zie kan ik haar gewoon niet serieus nemen of slim vinden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik lach met je mee. xd


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    dit is gwn echt te slecht, echt.


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    l o l.
    Ik geef alleen nog maar om de EMAs omdat BIGBANG genomineerd is :')

    En MTV moet je niet altijd serieus nemen. Laat 't kind lekker de host zijn.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 4:38 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Orchideous schreef:
    Ik vind het best wel leuk? :')
    Die filmpjes van de hosts van de EMA's zijn altijd overdreven, maar daar gaat het om.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ze zijn áltijd overdreven, en ik vind haar wel sexy. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wat is daar erg aan :3
    Ik snap echt niet wat iedereen tegen haar heeft
    Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ze Met Justin Bieber heeft en dus niet zo Slim is maar alsnog :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Moriarty schreef:
    Ik snap nog steeds niet wat iedereen zo tegen Selena Gomez heeft, ik vind haar nog het "leukste" disneysterretje.
    En het filmpje is wel grappig, ze hoeft toch niet altijd zo serieus te zijn? :')


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.