• Sorry, maar ik vind dat ze zichzelf best voor schut zet ;$ Dus ik lach haar al volop uit, want ik mag dr niet.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 22:49 ]


    To infinity and beyond •

    Orchideous schreef:
    Ik vind het best wel leuk? :')
    Die filmpjes van de hosts van de EMA's zijn altijd overdreven, maar daar gaat het om.

    Orchideous schreef:
    Ik vind het best wel leuk? :')
    Die filmpjes van de hosts van de EMA's zijn altijd overdreven, maar daar gaat het om.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind dat filmpje wel leuk.
    Maar ze had wel iets meer kleren aan kunnen trekken :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Orchideous schreef:
    Ik vind het best wel leuk? :')
    Die filmpjes van de hosts van de EMA's zijn altijd overdreven, maar daar gaat het om.


    Save me from myself.

    Ik vind haar gewoon niet leuk. punt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het is maar 1 filmpje.
    En ik vind het nog tof.Wat heeft Selena Jullie eigenlijk misdaan?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hahaha, mijn broertje noemde haar een kuthoer. Just genius, right? Ik vind haar echt dom man.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    Hahaha, mijn broertje noemde haar een kuthoer. Just genius, right? Ik vind haar echt dom man.

    Wat is er dan zo dom aan?Ze doet wat ze zeggen wat ze moet doen hoor ze beslist daar niet zelf voor.Vat dit niet aanvallend op of zo.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Basecca schreef:
    Ik vind haar gewoon niet leuk. punt.

    Waarom kom je dan de hele tijd terug naar dit topic.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:04 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    StJimmy schreef:
    (...)
    Wij reageren ook normaal. We vinden het alleen niks. Ik heb geen mening over haar, ik bemoei me niet met iemand met wie ik niks heb. Maar als ik zo'n filmpje zie geef ik mijn objectieve mening, en die ga ik voor niemand onder banken of stoelen steken. Jammer als je er niet mee eens bent, maar dat is jouw probleem.


    Geef jij je 'objectieve mening' eens. Volgens mij loop je met dure woorden te gooien waarvan je de betekenis niet of nauwelijks kent. AM I RIGHT?


    Rainbowmidget.

    Penguin schreef:
    (...)
    Waarom kom je dan de hele tijd terug naar dit topic.


    Om de link naar het filmpje te kopiëren en het door te sturen omdat ik het echt belachelijk vind. Daarom. Dat is de waarheid, tada.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Abeltje schreef:
    (...)

    Geef jij je 'objectieve mening' eens. Volgens mij loop je met dure woorden te gooien waarvan je de betekenis niet of nauwelijks kent. AM I RIGHT?

    Nee hoor, ik weet wat objectief is. Ik vind dit filmpje gewoon erg overdreven en sletterig met die bh en al. Dat heeft niks met Gomez te maken, ook bij andere artiesten zou ik dat vinden.
    Waarom worden mensen toch steeds aangevallen om hun mening, sinds wanneer mag je die niet meer geven zonder meteen afgekat te worden?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee hoor, ik weet wat objectief is. Ik vind dit filmpje gewoon erg overdreven en sletterig met die bh en al. Dat heeft niks met Gomez te maken, ook bij andere artiesten zou ik dat vinden.
    Waarom worden mensen toch steeds aangevallen om hun mening, sinds wanneer mag je die niet meer geven zonder meteen afgekat te worden?


    Ik duld beha's in filmpjes alleen bij Lady Gaga en Marilyn Manson :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee hoor, ik weet wat objectief is. Ik vind dit filmpje gewoon erg overdreven en sletterig met die bh en al. Dat heeft niks met Gomez te maken, ook bij andere artiesten zou ik dat vinden.
    Waarom worden mensen toch steeds aangevallen om hun mening, sinds wanneer mag je die niet meer geven zonder meteen afgekat te worden?


    Ik kat je niet af. Punt is alleen dat iets als een 'objectieve mening' niet bestaat. Als je zou weten wat objectief/subjectief is, weet je ook dat een mening sowieso subjectief is. Vandaar..


    Rainbowmidget.

    Doe nu allebei eens even rustig! Ik haal anders gewoon een mod, iedereen moet zijn of haar mening kunnen geven en ik vind het stom dat mensen zo tegen elkaar zitten ruziën. Ophouden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!