• in wegens copyright, omdat hij beroemd is geworden via youtube met liedjes van andere mensen. en er is een nieuwe wet in Amerika waarin dat niet mag en nu moet hij waarschijnlijk 5 jaar de cel in.



    (Dat is toch dikste onzin om iemand daarom de cel in te gooien)


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Dursley schreef:
    Ik denk het ook. Mogen ze meteen een paar gevangenissen erbij bouwen, aangezien er miljoenen mensen op youtube liedjes coveren. Wordt nog gezellig daar dan!


    Sometimes it's best not to care.

    RLovesAnne schreef:
    Oeh, dan mag Esmee Denters gezellig bij Justin Bieber zitten, want zij is op dezelfde manier als hem 'beroemd' geworden. En volgens mij had ze zelf ook wat liedjes gemaakt, maar dan nog. Ze heeft alsnog liedjes gecoverd.


    Esmee Denters woont niet in America though.

    Maar het is wel onzin ja haha.

    Blameniall schreef:
    Zou best grappig zijn, maar bullshit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dursley schreef:
    Ik denk het ook. Mogen ze meteen een paar gevangenissen erbij bouwen, aangezien er miljoenen mensen op youtube liedjes coveren. Wordt nog gezellig daar dan!


    hahaha mee eens.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hij moet er sowieso heen van mij, voor het schaden van miljoenen oren .


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uh, correctie!

    Wie liedjes van anderen covert zonder toestemming en daar commercieel beter van wordt, kan 5jaar cel riskeren.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:56 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Waarom word dit omhoog geschopt -.-.


    Shoganai i ne~