• Is er iemand anders die Glee ook haat? :'D

    Ik denk echt van, schrijf je eigen liedjes ofzo.. D:

    Voor de Glee haters/niet-fans, check this out, he's so right. :'D <3


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik like Glee _O_


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ben ik toch niet de enige?
    Ik heb zo'n irritatie aan Glee.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb een hekel aan Glee doordat er zoveel gezongen wordt.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Baskuh schreef:
    (...)
    Ik heb het ook niet gekeken hoor, maar ik vind het gewoon bullshit wat ze doen, en ze zijn veel te perfect en alles, I just don't like it. :I

    En het gaat me om de liedjes van anderen en alles, niet wat ze ermee doen of hoe ze het presenteren, dat boeit me helemaal niks. :B


    Ten eerste zijn de personages bij lange na niet perfect. Verder vind ik nog steeds niet dat je kan zeggen dat je het haat. De Glee club hoort liedjes van anderen te zingen. Ze zijn namelijk een club die dat doet! Net als een koor eigenlijk. Ik vind dat je je mening op niks baseert en dat je eerst wel eens met goede argumenten moet komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vond de eerste paar afleveringen wel leuk, maar nu vind ik de verhaallijn zo slap en slecht, dat ik het ook haat :'D
    En Damon _O__O__O_


    As travars

    haat je het echt of vindt je het gewoon niet leuk.
    btw ik kijk er afentoe naar en ik vindt het juist leuk dat ze ander mans liedjes veranderen.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik heb serieus nog nooit een hele aflevering gekeken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Baskuh schreef:
    (...)
    Ik heb het ook niet gekeken hoor, maar ik vind het gewoon bullshit wat ze doen, en ze zijn veel te perfect en alles, I just don't like it. :I

    En het gaat me om de liedjes van anderen en alles, niet wat ze ermee doen of hoe ze het presenteren, dat boeit me helemaal niks. :B


    dat van perfect klopt niet helemaal ze zijn juist de '' losers".

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 1:02 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ten eerste heeft glee een hele cd vol met zelf geschreven liedjes.
    Ten tweede maakt glee sommige nummers zelfs beter zoals; friday. (:
    [mijn mening]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    & damon zegt dat omdat hij een twitter-ruzie met ryan murphy had (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik hou van glee, ik snap wel dat datgene dat ze zo vrolijk zijn best wel creepy is soms, maar als ik me neit zo vrolijk voel vind ik dt juist wel leuk om te kijken. Rachel irriteert me wel soms.. Maargoed hahah x)