• Lol.
    Wie vinden jullie de beste mod hier op Q? (cat)
    En ja, er mag aan vriendenpolitiek gedaan worden.

    Oeh. Zal ik een poll starten, of is dat te hard? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Annick en Nynk.

    Stiekem is Nikki ook een mod, dus Nikki ook


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ze hebben allemaal hun goede eigenschappen. Met een van hun heb ik wel eens gepraat, maar ik heb geen idee meer wie dat was:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Atropos schreef:
    Ik heb geen voorkeur, ik ken ze geen van allen echt(:


    comfort in c h a o s

    Geen van al. :p

    WRONG TOPIC. Ik wilde in het topic over dat 9-jarige monster reageren, sorry.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:31 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colibre schreef:
    Alle mods zijn gelijk. Ik doe niet aan asskissing. Zeer leuk voor je als jij dat wel doet. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Atropos schreef:
    Ik heb geen voorkeur, ik ken ze geen van allen echt(:


    26 - 02 - '16

    Gemene vraag.

    Ik kan goed overweg met Pusheen, Rememberall en Krullie. Met de rest kan ik ook wel over weg.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:48 ]

    Colibre schreef:
    Alle mods zijn gelijk. Ik doe niet aan asskissing. Zeer leuk voor je als jij dat wel doet. (cat)

    Dit leek me de beste reactie om te quoten, because it makes me smile:3
    Daarbij, zijn er gewoon een boel mods die ik persoonlijk mag en die stel ik gelijk en dan zouden er like 2 overblijven die ik dan zogenaand bestepel als 'slechte mods' en, naah... Ik pas:3


    Let it come and let it be

    (lol) PUKKELxDING


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Daar heb ik totaal geen idee van. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat hangt er vanaf =). Sommige zijn beter in dingen dan anderen.
    Zo zijn er mods die goed zijn in herkennen van fakers, of anderen in plagiaat enzo =).
    Dus dan concludeer ik dat ze samen één grote supermod vormen waar users voor moeten oppassen (cat)

    Hihi(bloos)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:56 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    RICKJUH NATUURLIJK! >: (


    Signature:

    Met geeneen heb ik "echt" contact. Dus ik zou het niet weten en daarbij; Iedere mod is gelijk.

    Ik vind het mod-team over het algemeen super cool :3
    Maar Krullie is toch mijn beste vriendinnetje :3


    Life is hard and then we die