• Lol.
    Wie vinden jullie de beste mod hier op Q? (cat)
    En ja, er mag aan vriendenpolitiek gedaan worden.

    Oeh. Zal ik een poll starten, of is dat te hard? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ehm.. Dan toch PUKKELxDING, denk ik. Ik vind het vooral goed dat zij alles zo rustig probeert te benaderen. Ik zou namelijk nooit boos op haar kunnen reageren denk ik. Ik vind haar echt zo iemand die té lief is voor deze wereld. Toch doet ze wel wat er van haar gevraagd wordt, volgens mij. Dus ik vind haar de beste. (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:14 ]

    Colibre schreef:
    Alle mods zijn gelijk. Ik doe niet aan asskissing. Zeer leuk voor je als jij dat wel doet. (cat)

    1107 schreef:
    Hier doe ik niet aan mee :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Geen idee.
    Er zijn natuurlijk wel mods die ik leuker/beter vind dan anderen, maar ik kan zo nu niet direct een naam noemen.
    Uiteindelijk spelen ze toch allemaal onder één hoedje. -cop GM-smiley-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    Geen idee.
    Er zijn natuurlijk wel mods die ik leuker/beter vind dan anderen, maar ik kan zo nu niet direct een naam noemen.
    Uiteindelijk spelen ze toch allemaal onder één hoedje. -cop GM-smiley-


    Here you go.(cop)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Allemaal, ik ben niet zo goed in kiezen hehe


    Alleen maar tranen van geluk

    Dursley schreef:
    Ehm.. Dan toch PUKKELxDING, denk ik. Ik vind het vooral goed dat zij alles zo rustig probeert te benaderen. Ik zou namelijk nooit boos op haar kunnen reageren denk ik. Ik vind haar echt zo iemand die té lief is voor deze wereld. Toch doet ze wel wat er van haar gevraagd wordt, volgens mij. Dus ik vind haar de beste. (:
    (bloos) Dat vind ik echt heel erg leuk om te horen


    Life is hard and then we die

    Colibre schreef:
    Alle mods zijn gelijk. Ik doe niet aan asskissing. Zeer leuk voor je als jij dat wel doet. (cat)

    Reseda schreef:
    (...)

    Here you go.(cop)


    Ahw. Wat lief. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Ahw. Wat lief. (krul)


    I felt like sharing, don't get used to it.(bat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Colibre schreef:
    Alle mods zijn gelijk. Ik doe niet aan asskissing. Zeer leuk voor je als jij dat wel doet. (cat)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack! Applejack!

    :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik weet zo niet welke de beste is en ik heb ze ook niet allemaal gesproken (:
    Maar wie ik aardig vind zijn:
    PUKKELxDING (Laptop word gek als ik een linkje van je naam maak :'D),
    Pusheen, Authors & Winterfell

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:46 ]

    Atropos schreef:
    Ik heb geen voorkeur, ik ken ze geen van allen echt(:

    Pff, geen idee. Ik heb nog nooit echt met een mod gesproken en als het gaat om de dingen die ze hier doen op Quizlet dan doen ze het allemaal goed, want het is hier gezellig? Nee, ik heb geen favoriet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen