• Ja echt seriously. Tegenwoordig doet echt iedereen aan zelfverminking? Bij ons op school echt al zo veel mensen, die het dan nog eens op Tumblr en zo plaatsen maar er in het echt absoluut niet over willen praten want zich ervoor schamen en dergelijke.
    Echt, serieus, op het internaat bij ons op school zijn er echt al veel, op Tumblr staat het vol met mensen die aan self-harm doen, zelfmoordneigingen hebben etc. Ik denk serieus dat er een nieuwe hype op komst is & dat die mensen gewoon een zwaar aandachttekort hebben.
    Really, zelfverminking is niet echt om mee te lachen en het is zeker niet stoer ><

    De wereld zinkt langzaam weg in een depressie :'DD. Just keep on smiling, laat ze jou niet pakken.


    i put the fun in funeral

    Als je het voor de gein doet dan vindt ik het belachelijk


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Okay... als je het al op Tumblr post.. o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    *facepalm* Ik verhuis naar een andere planeet, denk ik :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aah, Ik haat aandachtsgeile mensen -.-

    Winterfell schreef:
    Okay... als je het al op Tumblr post.. o_o

    Ja echt, ik zag het gisteren op een Tumblr van een vriendin van mij staan en toen ik zei van "wij moeten eens praten denk ik?" omdat ik dr wil helpen, zei ze van "nee bemoei je er niet mee" zet het dan ook niet op je tumblr --'

    Dude, dat hoop ik toch niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik "snap" echt dat sommige mensen die doen, echt beter dan wie dan ook, maar die mensen hebben altijd zwáre problemen. Maar die bij mij op school doen het volgens mij en vele anderen toch maar om aandacht te krijgen --'

    Leuke hype, kom mensen we doen er aan mee :8


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vind het echt vreselijk, en raak er erg gefrustreerd van. Mensen die écht hulp nodig hebben worden niet meer serieus genomen.

    Hooligan schreef:
    Vind het echt vreselijk, en raak er erg gefrustreerd van. Mensen die écht hulp nodig hebben worden niet meer serieus genomen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jezus, het is geen schreeuw om aandacht maar een schreeuw om hulp. Mensen die zich gewoon goed voelen gaan zich echt niet pijn doen, weet je wel niet hoe erg de sporen zullen zijn die achter blijven? Denk je nou echt dat die mensjes die iedere dag een plamuurlaag make-up opsmeren, lekker hun lijf gaan verminken door littekens?

    Sorry, maar van zulke topics kan ik nou zo chagrijnig worden >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hooligan schreef:
    Vind het echt vreselijk, en raak er erg gefrustreerd van. Mensen die écht hulp nodig hebben worden niet meer serieus genomen.


    True :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij ons niet, in ieder geval. Ik vind het belachelijk. Waarom zou je daar stoer mee doen? Voor de mensen die het sérieus hebben is het niet bepaald leuk.


    Destroy what destroys you.

    Hooligan schreef:
    Vind het echt vreselijk, en raak er erg gefrustreerd van. Mensen die écht hulp nodig hebben worden niet meer serieus genomen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)